Hallo Odido,
Ik wil graag mijn contract laten ontbinden, zoals ik reeds op 7 oktober bij jullie heb aangegeven (73537050). Helaas heb ik tot op heden nog geen enkele reactie van jullie hierop mogen ontvangen.
Sinds begin april 2024 ben ik klant bij jullie voor glasvezel internet (via KPN WBA), echter ervaar ik sindsdien structureel zeer trage en instabiele verbinding, vooral vaak eind van de middag en in de avonduren. Hierover heb ik sinds juni, meerdere keren met jullie contact gezocht, maar jullie hebben dit niet kunnen oplossen.
In het verzamel topic, lees ik dat jullie je er van bewust zijn dat de problemen op het WBA-netwerk al langere tijd spelen en nog steeds niet zijn opgelost. Maar ook in dat topic is het erg stil vanuit jullie kant.
https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921
Ik wil ook even refereren naar het interview op Kassa (https://www.bnnvara.nl/kassa/videos/603613), waar een lid van de Raad van Bestuur van Odido zei dat als Odido het probleem niet kan oplossen, klant mag weggaan.
Bij deze wil ik jullie nogmaals herinneren aan mijn verzoek voor ontbinding, met daarbij
* zonder extra kosten mijn contract te ontbinden.
* tenminste compensatie voor de periode dat ik op jullie reactie zit te wachten.
Graag ontvang ik alsnog op korte termijn een schriftelijke reactie van jullie. Mijn klantgegevens staan in het profiel. Mocht er meer informatie nodig zijn, laat het me dan weten. Bij voorbaat dank.
Gr. L.