Skip to main content

Glasvezelinternet 3 weken storing, kapot modem (Fiber internet 3 weeks outage, broken modem)

  • 1 June 2024
  • 9 reacties
  • 115 Bekeken

Ik had een glasvezelstoring van 3 weken, eigenlijk alleen het modem.

 


Nadat dat was opgelost, belde Odido mij en bood een compensatie aan, ik denk dat het zo'n 20-30 euro was - voor de periode van de storing. Ik vroeg eigenlijk niet hoeveel, maar stelde alleen voor om het voor een goed doel te gebruiken.

Odido, kunt u bevestigen dat dit is gebeurd?





English version ----

Fiber internet 3 weeks outage, broken modem


I had a 3 week fiber outage, only the modem actually.

 

 

After that was solved, Odido called me and offered a compensation, I think it was about 20-30 euro - for the period of outage. Did not ask actually how much - just suggested to use it for charity.

Odido, could you please confirm it has been done?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@yolkhovyy Ik heb zojuist in jouw andere topic gereageerd. 

Ik vind het een ontzettend mooi gebaar dat je dit bedrag wil doneren aan een goed doel! 😀

Hoe graag ik dit ook voor je wil doen, heb ik deze mogelijkheid niet in het systeem. Misschien is het een idee dat ik de vergoeding alsnog in het systeem zet, dit bedrag wordt dan verrekend met de volgende rekening. Je kunt dan zelf van dit bedrag een goed doel kiezen en hetzelfde bedrag overmaken. 

Laat je het mij weten of je het op die manier wil? Dan zet ik het alsnog in het systeem!

@yolkhovyy Ik heb zojuist in jouw andere topic gereageerd. 

Ik vind het een ontzettend mooi gebaar dat je dit bedrag wil doneren aan een goed doel! 😀

Hoe graag ik dit ook voor je wil doen, heb ik deze mogelijkheid niet in het systeem. Misschien is het een idee dat ik de vergoeding alsnog in het systeem zet, dit bedrag wordt dan verrekend met de volgende rekening. Je kunt dan zelf van dit bedrag een goed doel kiezen en hetzelfde bedrag overmaken. 

Laat je het mij weten of je het op die manier wil? Dan zet ik het alsnog in het systeem!

 

Hoi Teresa, Bedankt voor de update. Ik stel voor dat Odido mij opnieuw belt om dit onderwerp te bespreken.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @yolkhovyy, ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar wij kunnen je niet bellen. Natuurlijk staan we hier met alle liefde voor je klaar! 💜 Groetjes, Ishana

Bedankt voor de update.

Ik stel voor om dat op deze manier te doen:

- gebruik de compensatie alstublieft voor een goed doel
- lukt dat niet, bel mij dan, dan bespreken we dat nog eens
- als Odido mij niet kunt bellen, kunt u dit de komende maand gebruiken om mijn internetkosten te verrekenen

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @yolkhovyy, ik wil het graag voor je verrekenen! In de geschiedenis zie ik dat de eerste melding hierover was op 1 mei 2024 en het op 17 mei 2024 opgelost is. Klopt dit? Dan maak ik het direct in orde! Groetjes, Ishana

Hoi @yolkhovyy, ik wil het graag voor je verrekenen! In de geschiedenis zie ik dat de eerste melding hierover was op 1 mei 2024 en het op 17 mei 2024 opgelost is. Klopt dit? Dan maak ik het direct in orde! Groetjes, Ishana

 

Dat klopt.

Om mobiele vouchers te laten werken, moest ik een prepaid simkaart van Odido en een 4G-router met ethernetpoort kopen. Never mind de drie dagen dat ik heb besteed aan het samenstellen van dat alles.

Hoi @yolkhovyy, ik wil het graag voor je verrekenen! In de geschiedenis zie ik dat de eerste melding hierover was op 1 mei 2024 en het op 17 mei 2024 opgelost is. Klopt dit? Dan maak ik het direct in orde! Groetjes, Ishana



 

Hoi Ishana van Odido,

Er is niets gebeurd, ik moet in juni nog steeds het volledige bedrag betalen.

Houd er rekening mee dat:

- Ik had gedurende het bovenstaande aantal dagen geen internetverbinding
- Ik moest een Odido-simkaart kopen
- Ik moest een 4G-router met ethernetpoort kopen
- Het maakt niet uit hoeveel tijd ik heb besteed om dat te regelen


Bedankt, ik kijk ernaar uit

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @yolkhovyy, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en twee vergoedingen in het systeem gezet. Deze worden verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @yolkhovyy, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en twee vergoedingen in het systeem gezet. Deze worden verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana




 

Hoi Ishana van Odido, bedankt voor de update. Als u het niet erg vindt, zal ik het vergoeding bedrag hier publiceren - gewoon om mensen te laten weten wat ze kunnen verwachten als ze Odido-diensten kopen.

Het is 16 euro, heel erg bedankt!

Reageer