Skip to main content

ik zit nu al 6 weken te wachten op het omzetten van mijn internet snelheid van 1 naar 2gb snelheid wat is nu het probleem en waarom wordt ik zo slecht geïnformeerd als ik de klanten service bel! 

Hallo ​@Hilljong 

Indien je AON of GPON hebt dan hoor je een XGSPON ONT te ontvangen of heb je die al en wat is de status van je upgrade?

Hallo ​@Hilljong 

Indien je AON of GPON hebt dan hoor je een XGSPON ONT te ontvangen of heb je die al en wat is de status van je upgrade?

Ik heb een Nokia kastje waarvan Delta zegt dat zij het signaal al door hebben gezet, maar odido kan het zelf niet omzetten! administratief of software matig moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt mij?

@Hilljong 

De ONT kan tot 10 Gbps aan, wat is de status van je bestelling in je Odido account?

status staat al sinds 02-11-2024 op in behandeling.

odido technische dienst zou ook al ingelicht zijn maar er gebeurd helemaal niets!

Hi ​@Hilljong, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit inderdaad is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Het probleem lijkt dieper te zitten dan oorspronkelijk gedacht, waardoor dit nog niet opgelost is op het moment. Mijn collega's hebben nu ook een incident voor je aangemaakt, zodat we hier verder mee aan de slag kunnen. Ik durf op dit moment niet te zeggen wat de verwachting is dat dit opgelost gaat zijn, hier wil ik graag eerlijk in zijn. Wel gaan we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat we je om kunnen zetten. Zodra we hier meer informatie over hebben, laten we dit aan je weten! 

Hoi Nora,

bedankt voor jou terug koppeling.

ik ga het maar weer afwachten, wat niet wegneemt dat het wel een vreemd verhaal is!

groeten Roland

Reageer