Skip to main content

Hallo,

Wij gebruiken momenteel adsl van Odido via KPN netwerk.

Nu heeft KPN hier ook de glasvezelaansluiting verzorgd.

Ik heb een poosje terug bij de overstap van Tele2 gevraagd of Odido dan het glasvezel via de KPN aansluiting gaat leveren, dat was geen probleem.

Nu stond er gisteravond weer een medewerker van open dutch fiber voor de deur om te vertellen dat er nog een glasvezel wordt aangelegd van hun netwerk en dat ik alleen via hun bij Odido kan blijven.

Ik heb e.e.a. afgehouden aangezien ik dit eerst met jullie wil overleggen, want heb geen zin dat mijn voortuin weer open moet.

Dus hoe zit dat? Moet ik nog een glasvezel laten aanleggen of is die van KPN genoeg?.

Mvg,

Marianne Pouwe

Als ODF, waar Odido exclusieve afspraken mee heeft, een glasvezel mogelijkheid biedt, dan wordt er niet over KPN glasvezel geleverd. Het is ook absoluut in jouw voordeel omdat de prijzen voor internetverbindingen via ODF een stuk goedkoper zijn dan als Odido via KPN glasvezel levert.

Daarom kan de postcode checker ook andere snelheden en prijzen weergeven bij verschillende adressen.

Als ODF, waar Odido exclusieve afspraken mee heeft, een glasvezel mogelijkheid biedt, dan wordt er niet over KPN glasvezel geleverd. Het is ook absoluut in jouw voordeel omdat de prijzen voor internetverbindingen via ODF een stuk goedkoper zijn dan als Odido via KPN glasvezel levert.

Daarom kan de postcode checker ook andere snelheden en prijzen weergeven bij verschillende adressen.

Handig allemaal. 

En komt er over een poosje een derde partij bij???????? Dan blijven we aan de gang!

Hallo @fam.pouwe 

Je hebt nu een glasvezelaansluitpunt van KPN in de meterkast? En wat geeft de postcodecheck op de Odido website aan?

Als de postcodecheck glasvezel aangeeft dan kan je via je Odido account bij internet wijzigen kiezen om te migreren naar glasvezel.

Hallo @fam.pouwe 

Je hebt nu een glasvezelaansluitpunt van KPN in de meterkast? En wat geeft de postcodecheck op de Odido website aan?

Als de postcodecheck glasvezel aangeeft dan kan je via je Odido account bij internet wijzigen kiezen om te migreren naar glasvezel.

Ik heb dat open glas fiber gebeld en gezegd dat ze toch die aansluiting kunnen maken.

Voorlopig is hier nog geen werkend glasvezel, dus kijk t.z.t. wel verder.

Reageer