Skip to main content

Kunnen jullie aangeven wanneer jullie eindelijk Den Helder gaan aansluiten op het glasvezelnetwerk? Ik heb de kpn aansluiting nu al een jaar in huis maar ik kan nog steeds niet via t-mobile thuis een aansluiting geven. Volgens jullie gegevens is er geen glasvezel leverbaar in Den Helder. Ik krijg nu van verschillende providers dure abonnementen aangeboden dat ik kan overstappen maar hoor niets van jullie. Kunnen jullie dit eens op korte termijn regelen?

Hi @Brigendentimmer, welkom op onze Community! KPNNetwerkNL legt overal glasvezel aan, in sommige gevallen huren wij de glasvezellijn van KPNNetwerkNL, in andere gevallen plaatsen we ons eigen apparatuur. Op dit moment is er nog geen contract voor jou adres, daarom kun je bij ons de bestelling nog niet doen. Ik durf ook niet te zeggen wanneer dit gebeurt. Hier heb ik geen inzage op. Dit kan bijvoorbeeld volgende week zijn, of volgend jaar. Houd onze Postcodechecker in de gaten om erachter te komen wanneer het mogelijk is om de bestelling te doen! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

@Tommie deze toezegging kreeg ik een jaar geleden ook al van jullie. Vind het erg jammer dat jullie geen concrete stappen maken richting klanten hier in de kop van Noord-Holland. Snap dat jij daar niks aan kan doen maar je moet toegeven dat het raar is dat alle andere providers in Nederland hier wel glasvezel kunnen aanbieden maar jullie niet. Wacht het nog even af en ga dan overwegen om toch over te stappen naar een andere provider als ik over een half jaar nog niets van jullie heb gehoord mbt glasvezel. Ben een tevreden klant sinds de overname door jullie van Vodafone. Hopelijk kunnen jullie trouwe klanten waarderen en een stap harder zetten om ze te behouden.

Reageer