Skip to main content

Glasvezelabonnement bestelling is een jaar geleden geplaatst. Volgens postcodecheck kon het. Het zou binnen 2 maanden helemaal werkend en wel aangesloten zijn in huis. We zijn nu meer dan een jaar verder en nog steeds niks, nada.

Ik heb meerdere malen contact gehad met T-Mobile. Werd van kastje naar muur gestuurd. Ja het wordt volgende week afgerond, nee toch over een maand en even geduld aub. Na weer een maand dan weer was er iets met vervuild grond ofzo en de gemeente moest er wat aan doen, dat was opgelost. Werkzaamheden in de wijk zijn al maanden geleden afgerond. Die mensen verwijzen me door naar TMobile.

Ondertussen had ik mijn Ziggo abonnement aangepast, denkende Tmobile glasvezel te hebben, dus mijn internet en tv plezier is al een jaar waardeloos. 
Meest frustrerende aan dit is, geen enkele keer heeft Tmobile zelf iets gecommuniceerd met ons. Ik moest steeds bellen mailen om te vragen hoe het verloopt en telkens iemand achter een scherm, ja nog even geduld. Zonder enige verdere info. We zijn het nu na 13 maanden zat. Ik heb maar een account hier aangemaakt hopende hulp te krijgen, want klantenservice Tmobile biedt totaal geen Service.

Hoi @BBlade, logische vraag die je hebt, ook ik had heel graag gezien dat je inmiddels al zorgeloos van glasvezel kon genieten! Heel graag kijk ik snel met je mee naar de status van de aanleg. Omdat je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet hebt gekoppeld aan jouw Community account wil ik je graag vragen om de volgende gegevens in een privébericht naar mij te sturen:

• Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik duik graag in je dossier om je snel meer helderheid te geven, ik wil hier voor je achteraan! 

Reageer