Beste mensen,
Wij hebben een Genesis XGS-PON box (glasvezel NTU box) die helaas nu vandaag voor de derde keer is uitgevallen en weer geen internet (vandaag is het stroom ook even uit geweest!) Deze box staat bekend om zijn problemen en wordt door KPN vervangen door een minder storings gevoelige box want bij stroomstoring werkt de software niet goed meer. Maar wij hebben de laatste maanden twee keer in de avond uitval van de internetverbinding gehad en nu vandaag dus ook weer na onderbreking van het stroomnetwerk.
De eerste keer dat we dit bij u melden kregen we van Odido medewerker te horen dat er een nieuwe box geleverd zou worden. Want die was niet goed meer. Prima dachten we. (over welke box ze het hadden wisten we toen nog niet) Maar nee, we werden hierna gebeld door een vrouwelijke medewerker van Odido, er komt een monteur. Dat is niet nodig zeggen we tegen haar, want we krijgen al een nieuwe box toegestuurd. Nee die krijgt u niet zei ze ons. Er komt een monteur langs.
De monteur komt langs en zegt er moet eigenlijk een nieuwe box komen. Maar hij wist alles weer te starten. Tot een paar weken later. Weer in ene geen internet in de avond. Weer alles uit en aanzetten, stekkers eruit/erin en alle mogelijke combinaties proberen. Bellen met Odido. Nee er mocht geen monteur meer komen die mag maar eens in het jaar komen??? En er wordt weer een melding aangemaakt.
Onze melding staat nog uit maar in ene krijgen we een mail terug. Rapport nummer 2374-EMX42093 (74222216) Dit rapport zegt probleem opgelost. (hoezo opgelost) Wat ons betreft is het nog niet opgelost. Na dagenlang weer proberen werkte de verbinding in ene weer. Kost wel heel veel tijd. Helaas nu is het weer terug.
Wilt u ons op korte termijn ons een nieuwe NTU box leveren?
Hartelijk Dank,
Eline