Skip to main content

Op 25 september 1 dag geen stroom gehad ivm werkzaamheden.

Toen er weer stroom was startte alles goed op.

Alleen geeft het geluid nu steeds problemen dan weer met echo, dan weer een sherp geluid.

Het ene moment zacht en dan weer hard.

Box losgekoppeld en modem 5 min van stroom gehaald. Daarna modem weer aangezet en daarna pas de tvbox aangsloten. Heeft niet geholpen.

Wat kan ik doen aan dit probleem?

Dit betreft een probleem in Android. U kunt de mediabox even uitzetten, met het knopje achterop en het werkt weer een paar dagen.

 

Dit probleem ontstaat jaarlijks bij de grote update naar de nieuwste Android versie. Het probleem weer voor een jaar oplossen is uitsluitend mogelijk door uw Mediabox terug te zetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw in te loggen bij zowel Google als ODIDO.

 

Verder zult u uw apps opnieuw moeten downloaden en inloggen & de onnodige apps verwijderen. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Het probleem ligt dus bij Google en niet bij ODIDO.


Reageer