Beantwoord

geluid Laptop

  • 27 April 2024
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Sinds de installatie van Oidido is het geluid op mijn laptop weg. Ik heb Windows 11. Heb zelf al e.e.a. gecheckt en hulp gevraagd via windows, maar het lukt niet. Een herstelpunt maken naar een moment voor installatie lukt ook niet. kan iemand mij helpen? 

icon

Beste antwoord door eric 27 April 2024, 09:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ingridBS ,

Dat is een vervelend probleem.  Iets waar dit zeker niets mee te maken heeft is de aansluiting van Odido. Je hebt toch geen software geïnstalleerd op de laptop? En gewoon www.youtube.com bekijken lukt ook, behalve dat je niets hoort?

Voor computers of laptop support kun je een kennis vragen om even langs te komen. Of je kijkt hier voor een student. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ingridBS 

Hier heb je nog een link met mogelijke oplossingen :

Link

Hoi @ingridBS ,

Dat is een vervelend probleem.  Iets waar dit zeker niets mee te maken heeft is de aansluiting van Odido. Je hebt toch geen software geïnstalleerd op de laptop? En gewoon www.youtube.com bekijken lukt ook, behalve dat je niets hoort?

Voor computers of laptop support kun je een kennis vragen om even langs te komen. Of je kijkt hier voor een student. 

dank je, alles doet het gewoon, behalve het geluid. het is na de omzetting gebeurd, dus waarschijnlijk zal er ergens iets anders staan. Maar ik kan het niet vinden. Dank je wel voor de tip voor de student

 

Hallo @ingridBS 

Hier heb je nog een link met mogelijke oplossingen :

Link

Het laijkt erop dat audio op niet toestaan staat, maar ik kan het niet wijzigen naar toestaan

Reputatie 3

dat ‘Niet toestaan’ is goed, dit betekent dat hij nu nl op Toestaan staat. Wat gebeurt er als je op testen klikt? 

 

En als je bij Instellingen gaat naar Systeem > Geluid en dan Meer geluidsinstellingen, zie je dan in de popup dat er een icoontje groen aangevinkt is?

met testen geeft het een geluid en bij de geluidsinstellingen staat speakers groen gevinkt

Reputatie 3

met testen geeft het een geluid en bij de geluidsinstellingen staat speakers groen gevinkt

Typefout of geeft het dan echt wel geluid?

Waar dan geen geluid?

Reageer