Skip to main content

Geld afgeschreven voor een abonnement dat ik nooit heb gehad

  • 24 June 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

In april 2023 heb ik een glasvezelverbinding aangevraagd, toen jullie nog T-mobile waren. Dit kwam maar niet, dus daarom heb ik een paar maanden terug het contract opgezegd, ook omdat ik inmiddels verhuist ben. Het komt erop neer dat ik nooit gebruik heb gemaakt van dit abonnement, en verder helemaal niets van Odido heb.

 

Toch is er vorige week opeens 165 euro van mijn rekening afgeschreven, waarom? Het is echt heel raar dat ik hier nu tijd aan moet besteden om mijn geld terug te krijgen van een bedrijf waar ik helemaal niets mee te maken heb. Echt belachelijk dat dit kan, nog nooit meegemaakt.

inmiddels heb ik een mail uitstaan bij zoekgeraaktebetaling@odido.nl, hopen maar dat daar wat uit komt…

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Tcbunnik, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct nagekeken en ik kan deze rekening niet terugvinden in ons systeem. Wil je mij hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en je rekeningnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Groetjes, Ishana

Reageer