Skip to main content

Beste

 

Mijn gegevens zijn niet zichtbaar als ik ga inloggen op t-mobile thuis (internet abonnement)

Abonnement loopt sinds 01-06-21, is geïnstalleerd en werkend.

aanvraag van deze abo was in het begin per ongeluk gecanceld door T-mobile, ik moest toen opnieuw bestelling online plaatsen.

Kan het zijn dat met inloggen gegevens van gecancelde aanvraag op het scherm komen, aangezien dat ik hetzelfde e-mail adres heb gebruikt met plaatsen van tweede bestelling (huidige abonnement). Kan deze nog rechtgetrokken worden zodat ik mijn gegevens kan inzien. 

Onder tab bestellingen (my t-mobile thuis login) word allen gecancelde bestelling vermeld, met annuleringsdatum bij, verder geen andere abonnementen genoemd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Igg

 

 

Goed dat je het aangeeft @Igg! Dit is inderdaad de reden waarom het jou niet lukt om in te loggen. Ik heb het direct voor jou aangepast: als je nu inlogt met jouw e-mailadres, kom je op het juiste profiel uit. Het kan zijn dat je eenmalig je wachtwoord dient te herstellen via wachtwoord vergeten.


Bedankt Ginny. Alles werkt weer.

 

Vriendelijk groet,

 

Igg


Reageer