Skip to main content

Goedenavond, 

 

sinds begin van de avond geen WiFi hier meer in huis. Na contact met klantenservice geen duidelijkheid gekregen. Modum (t54) heeft een rood lampje bij internet. 
resetten van media converter had geen effect knipper namelijk ooo nog steeds rood licht. Is een aantal keer gereset. Klantenservice helpt niet. 
Groetjes 

Patrick 

 

Hoi @Patrickvb15, van harte welkom op de Community! Ik val gelijk met de deur in huis; ik zie dat je twee topics rondom hetzelfde onderwerp bent gestart. Dit is niet de bedoeling, lees onze huisregels door om te lezen hoe we hiermee omgaan. Je andere topic zal ik sluiten, hier komt geen reactie meer op.

Natuurlijk help ik je super graag! Ik heb meteen met je meegekeken en zie gelukkig dat er gisteren een onderzoek is gestart bij de technische dienst. We weten een hoge demping (ruis) op je lijn. We lossen dit zo snel mogelijk op, hou er wel rekening mee dat het een aantal werkdagen kan duren. Weet dat zodra er ontwikkelingen zijn, we jou op de hoogte houden. Dank voor je geduld tot zover!


Reageer