Geen verbinding Zyxel T56 Harman Kardon

  • 22 February 2024
  • 28 reacties
  • 292 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb sinds September het modem Zyxel T56. Mijn Harman Kardon Citation One werkte de eerste weken zonder probleem. Echter, sinds een paar weken maakt hij geen verbinding meer met het internet.. Ik heb de speaker al opgestuurd naar Harman Kardon en meerdere telefoongesprekken gehad met de klantenservice van Odido. Er is niets met de speaker aan de hand en eigenlijk lijkt er niemand te zijn die een oplossing heeft.

De dame van de klantenservice gaf aan dat ik via deze wet nog kon proberen om geholpen te worden. Dus bij deze, is er iemand die mij kan helpen?

 

Groetjes, Bart.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Bart., goed dat je aan de bel trekt, ik verwacht dat wij hier inderdaad een oplossing voor hebben! De speaker kan waarschijnlijk niet goed overweg met de oude firmware op het modem. Ik zal je aanmelden om je firmware te updaten naar een nieuwere versie en vervolgens zal je binnen enkele werkdagen resultaat merken.

Ik ga voor je duimen dat er snel resultaat is, ik geef je door voor de firmware update!

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Moniek123 Je staat om de lijst! Ik verwacht dat je de update morgen in de loop van de dag zult ontvangen. 

Hallo,

Ook ik krijg mijn Harman Kardon speakers niet gekoppeld. Kun je ook bij mij een firmware update uitvoeren?

Alvast bedankt, Eugene

Reputatie 6
Badge +2

@u.gene1 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! 

Reageer