Skip to main content

Beste Odido, 

 

Na maanden (november 2023) wachten op een upgrade heb ik geen terugkoppeling gekregen over mijn upgrade. 

Nu ik mezelf maar als nieuwe klant heb aangemeld, ziet het ernaar uit dat dit op 1 februari al afgerond kan zijn. Dit is toch niet normaal? 

Hoe kan dit toch ? 

 

Goedemorgen @OdjiS, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Als ik jouw aanvraag bekijk, lijkt het erop dat er een volledig nieuwe aansluiting nodig is om de upgrade te realiseren. Dit zorgt voor vertraging in het proces. Heel eerlijk gezegd - het gaat tegen mijn principes in omdat het eigenlijk een omweg is - zou ik er inderdaad nu voor kiezen om een volledig nieuw abonnement aan te vragen. Geef aan ons door per wanneer het huidige abonnement gestopt kan worden, dan zorgen we ervoor dat het zo naadloos mogelijk in elkaar overgaat.


Hoi @OdjiS, is dit nog gelukt? 😄


Reageer