Skip to main content

Waar kan ik vragen over de community posten?

Ik schijn geen vragen in "De Odido Community" > "Denk met ons mee" te mogen posten (waar je zou verwachten vragen over de community kwijt te kunnen). Misschien kan een moderator kijken waarom dat niet kan. Ik krijg dan de melding "Sorry, we konden uw onderwerp niet opslaan – u heeft geen toegang tot de categorie."

Laatste post in die categorie is ook 11 maanden geleden dus ik denk dat niemand daar kan posten. Maar dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. We moeten vragen over de community toch niet in Internet e.d. zetten?

@rvk01 

Wanneer je je inschrijft, zullen we je een e-mail sturen wanneer er een nieuw onderwerp in deze categorie is. Inschrijven doe je recht boven op de gekleurde balk

@rvk01 

Wanneer je je inschrijft, zullen we je een e-mail sturen wanneer er een nieuw onderwerp in deze categorie is. Inschrijven doe je recht boven op de gekleurde balk

Dat bedoel ik niet. Waar kan ik vragen stellen over de community hier. Dat hoort toch niet in de category Internet>Algemeen ?

En waar kan ik suggesties geven over de community? Dat zou toch in die categorie "Denk met ons mee" moeten kunnen? 

Kun jij wel een post in die categorie plaatsen?

Edit: Ik kan wel in Fun posten.

Ik denk dat die categorie gelocked is na de verhuizing van t-mobile en dat de moderators dat nooit opgemerkt hebben. Want de laatste post daar is van 11 maanden geleden.

Hi ​@rvk01, ik heb ben het meteen nagegaan. De Denk met ons mee gebruiken onze klanten nu inderdaad minder tot niet. Dit komt door het in leven roepen van het Wensen en suggesties subforum. Hier kan jij zeker terecht, bedankt voor het meedenken alvast!

Hi ​@rvk01, ik heb ben het meteen nagegaan. De Denk met ons mee gebruiken onze klanten nu inderdaad minder tot niet. Dit komt door het in leven roepen van het Wensen en suggesties subforum. Hier kan jij zeker terecht, bedankt voor het meedenken alvast!

@Cheyenne van Odido Maar waarom kan niemand meer in die categorie posten?? Dit is niet een kwestie van “minder tot niet posten” maar gewoon dat niemand meer KAN posten in die categorie !!

Als ik gewoon een vraag heb over de community dan hoort dat toch niet in Wensen en suggesties thuis? Ik heb nu de vraag in Internet > Algemeen gepost maar daar hoort ie niet thuis want het was een vraag over de community software zelf.

Ik heb het weer toegankelijk maken van “Denk met ons mee” maar als idee ingezonden. Want als je nu als “Vraag” iets wil stellen kan dat alleen maar in Internet gerelateerde categorieën en niet in “De Odido Community”. Ja, bij “Fun” maar daar hoort een vraag ook niet thuis !!

Hi ​@rvk01, deze werd niet helemaal voor de juist doeleinde gebruikt. De optie tot reageren is daarom uitgeschakeld voor iedereen buiten de moderators. Morgen zitten we met alle Community-koppen samen, dan gaan we dit bespreken. Het is een goed idee om een aparte mogelijkheid tot het delen van tips voor de Community te maken!

Het is een goed idee om een aparte mogelijkheid tot het delen van tips voor de Community te maken!

Het gaat niet alleen om het delen van tips maar ook over het melden van problemen en vragen met de community software e.d. Hernoem de "Denk met ons mee" categorie dan maar naar "Vragen en opmerkingen over de community" o.i.d. Maar momenteel is er geen correcte plaats om iets over de community te plaatsen (behalve ideeën en wensen die in die aparte sectie kunnen).

Ik had bijvoorbeeld overigens ook als tip/wens in de ideeën sectie gezet 😉

Wij gaan kijken wat we ermee kunnen doen ​@rvk01, thanks! 😁

Reageer