Skip to main content

Ik heb vorige week donderdag contact gehad met de klantenservice na de zoveelste melding dat ons internet eruit ligt. Mij is toegezegd dat ik kosteloos mijn abonnement per 01-09 kan opzeggen aangezien wij al veel problemen hebben gehad en er meermaals monteurs bij ons zijn geweest. Ik zou met 2 werkdagen worden gebeld om dit verder af te handelen. Het is nu woensdag en nog steeds ben ik niet gebeld. Als ik met Odido bel weten ze nog steeds niet wat de status hiervan is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Kan ik hier reactie op krijgen? Op de mail wordt namelijk ook niet gereageerd!!!

Hi @melvinfysio, ik heb het direct voor je gecontroleerd en ik zie dat het abonnement netjes per 1 september is opgezegd. De factuur die je ontvangen hebt, gaat over de periode van 1 augustus tot en met 31 augustus. Ook staat hier nog een verrekening op van Ziggo Sport Totaal voor de periode van 23 juli tot en met 31 juli. De specificatie van je facturen kan je nog inzien in het Mijn Odido account. Het creditbedrag is hierin inderdaad nog niet meegenomen, maar dit wordt met de volgende factuurronde teruggestort op je rekening! Ik wil je daarnaast adviseren om de apparatuur zo snel mogelijk terug te sturen naar ons. Mochten deze niet op tijd binnen zijn, dan worden hier kosten voor in rekening gebracht die we vervolgens weer kunnen vergoeden zodra de apparatuur bij ons binnen is. 


@Nora van Odido ik hoor al 5 maanden dat ik bij de volgende factuur het bedrag zal worden verrekend. Dit is tot op heden nog steeds niet gedaan

en ik krijg nu geen nieuwe factuur meer aangezien ik weg ben bij jullie. Dus welke factuurronde bedoel je?

 


@Nora van Odido kan ik reactie krijgen op bovenstaande?


Hey @melvinfysio, de vorige keer is de vergoeding afgekeurd, daardoor duurt het zo lang. De vergoeding is nu goedgekeurd maar moet alleen nog uitbetaald worden. Ik ga er vanuit dat dit einde van de maand zal gebeuren. Als hij in het systeem is uitbetaald dan kan het nog een paar werkdagen duren voordat je het ontvangen hebt. 


@Tommie van Odido wil jij nakijken wanneer ik nu eens mijn creditbedrag krijg uitbetaald ? Ik wacht hier al maanden op!!!!


Hi @melvinfysio, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat we op 3 oktober het verzoek naar de bank hebben gedaan om het bedrag uit te betalen. Vanaf dat moment kan het 14 dagen duren voor het bedrag daadwerkelijk op je rekening staat. Het zou dus uiterlijk volgende week bij je binnen moeten zijn! 


Reageer