Skip to main content
Beantwoord

Geen optie van overstapservice?

  • 28 november 2022
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Goedendag,

25 november een contract afgesloten voor T-Mobile thuis. Hierbij kreeg ik geen optie voor de overstapservice. Een mail daarover heb ik ook niet gekregen.

Ik zag wel dat het zou kunnen via je T-Mobile thuis en in het tabblad Overstappen. Alleen ik heb overal gekeken maar zie dat hele tabblad niet?

Hoe zou ik dat nog kunnen regelen nu?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Stigchelaar 

Wanneer de opleverdatum van het glasvezel nog niet bekend is dan kan het zijn dat je de overstapservice niet kan gebruiken omdat de aansluitdatum maximaal 120 dagen in de toekomst moet liggen.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21669 reacties
  • Antwoord
  • 28 november 2022

Hallo @Stigchelaar 

Wanneer de opleverdatum van het glasvezel nog niet bekend is dan kan het zijn dat je de overstapservice niet kan gebruiken omdat de aansluitdatum maximaal 120 dagen in de toekomst moet liggen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 7 december 2022

Bedankt nog voor uw antwoord.

Vandaag komt er iemand langs om het glasvezel in orde te maken. En nog steeds heb ik geen optie tot de overstapservice. Zou ik het dan beter zelf in orde kunnen maken en Ziggo zelf opzeggen?


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1338 reacties
  • 7 december 2022

Hallo @Stigchelaar ,

In uw antwoord zegt u dat ze de glasvezel in orde komen maken. Heeft u de glasvezel al binnen in huis en zit daar al een kastje (FTU) op aangsloten? Of komen ze vandaag de glasvezelkabel naar binnen trekken? Als ze de glasvezelkabel naar binnen komen trekken moet er ook nog een aansluiting plaatsvinden en een gereedmelding. Daarna volgt er een afspraak met Guidion om de aansluiting op T-Mobile diensten compleet af te ronden.Nadat Guidion is geweest kunt u gebruik maken van de diensten via glasvezel.

Als u weet wanneer u aangesloten wordt via Guidion , kan u zelf de opzegging bij Ziggo doen.
 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 7 december 2022

Bedankt weer voor het antwoord.

Wat ze hebben gedaan vandaag is: ze hebben een glasvezel kabel naar binnen getrokken vanuit de stoep naar de meterkast. En hebben ook het glasvezelkastje opgehangen. (Volgens mij 2 stappen in 1 keer).

Dit is vandaag rond 13:30 afgerond.

Wel heb ik een vraag erover:
Aangezien het vandaag is geregeld sta ik nog steeds op stap 3 van Bestelling in behandeling en als laatste update staat er 28-11-2022. Hoe lang duurt het voordat de stap van installatiedatum bekend β€˜β€™open’’ komt te staan.


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1338 reacties
  • 8 december 2022

Hallo @Stigchelaar ,

Dat kan ik je niet vertellen, wanneer de daadwerkelijke installatiedatum is/ wordt. Als het goed is word jou aansluiting nu aangemeld als zijnde technisch werkend, zodra T-Mobile deze melding krijgt sturen zij een link naar Guidion om een afspraak te maken.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21669 reacties
  • 8 december 2022

@Stigchelaar 

Is het glasvezel van KPN of T-Mobile?

Als het glasvezel van KPN is dan kun je eens je adres invoeren op www.kpnnetwerk.nl en kijken of het glasvezelnetwerk beschikbaar aangeeft, dan zou het aan de kant van KPN goed moeten staan πŸ™‚


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 8 december 2022

Bedankt weer voor de antwoorden.

@soepkip67 duidelijk alleen helaas nog niets ervan ontvangen.

@Waqqas bedankt voor de tip. Glasvezel is van T-Mobile ga ik van uit aangezien kpnnetwerk.nl aangeeft dat er nog geen glasvezel beschikbaar is.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen