Beste Odido,
Ik heb ongeveer twee weken geleden het volgende retour gestuurd:
- Wifipunt
- Modem T50
Modem was niet noodzakelijk, maar heb ik erbij gedaan.
Ik ben vervolgens naar een DHL afleverpunt gegaan en het pakket afgeleverd. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een DHL terminal (handscanner).
Ik heb vervolgens QR code met nummer QR3STML010433627 gescand en zag het Odido adres staan waar het naar retour gestuurd zou worden. Ik heb het proces afgerond en een bewijs van afgeven mee naar huis genomen.
Het lijkt erop dat de apparatuur nog steeds niet door jullie is ontvangen, want ik ontving eergisteren wederom een reminder. Als ik het nummer bij het bewijs van afgeven ingeef, ontvang ik ook geen resultaat.
Het gaat om nummer:
JVGLOTC0087264248 of
JVGLOTC0070462610
Willen jullie controleren of de apparatuur inmiddels in goede orde is ontvangen? Hoe kunnen we dit anders oplossen zonder dat dit alsnog in rekening wordt gebracht?
Met vriendelijke groet,
M