Skip to main content

Geen korting op factuur - t-56 problemen

Hallo!

Ik heb laatst een tijd lang problemen gehad met mijn T-56 router. Ik kreeg hierover laatst een mail van odido met de melding dat ik 50% korting zou krijgen op mijn eerstvolgende factuur. Echter, deze eerstvolgende factuur bevat geen korting. Zijn er meer mensen waarbij dit is gebeurd?

Uitgelichte reactie

16 maart 2025

Hoi ​@robtuinte, ik wil het graag uitzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20422 reacties
  • 14 maart 2025

Hallo ​@robtuinte 

Wat waren de problemen die je ervaarde? Indien je geen internet had dan krijg ge hiervoor een vergoeding; 1/30ste van je maandbedrag × het aantal dagen dat je geen internet had.

Vergoedingen worden handmatig gegeven.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 maart 2025

Ik zal duidelijker zijn, dit is de mail die ik heb gehad:

Hallo Rob,

Via deze mail wil ik je van bericht voorzien omtrent de storing die je ervaart.

Allereest onze excuses voor het ongemak! We begrijpen dat het vervelend is om problemen met je internet te ervaren, en we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. 

We sturen je een nieuw modem per post, zodat je weer zonder problemen gebruik kunt maken van je diensten. Je ontvangt binnenkort een e-mail met een track & trace, zodat je de levering kunt volgen. 

Als tegemoetkoming voor het ongemak krijg je 50% korting op je eerstvolgende factuur. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. 

Bedankt voor je geduld en begrip!

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • is een legendarische user
  • 858 reacties
  • 14 maart 2025

Dat lijkt mij de standaard mail na het knipperend powerlampje probleem.

Op welke datum heb je deze mail gekregen?

De facturen voor maart zijn al ver van tevoren gemaakt dus grote kans dat het op deze factuur nog niet meegenomen is (mijn factuur van maart heb ik op 8 maart binnen gekregen maar staat als factuur gedateerd op 4 maart).

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 16 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@robtuinte, ik wil het graag uitzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen