Skip to main content

geen klant meer

  • 5 August 2024
  • 11 reacties
  • 103 Bekeken

Ben geen klant meer en blijkbaar lopen de facturen door.  Heb al 3x gebelt maar ze beloven van alles naar komen niks na. 

Ik wil graag mijn facturen inzien maar omdat je meteen uit het bestand wordt gegooit kom je nergens meer bij. 

Ze zouden me facturen mailen. Creditnotas maken etc etc. Ik blijf sms krijgen met dreigingen om te betalen anders komen er kosten bij.

Maar bij mijn weten is alles betaald!!

Hoop dat hier iemand wel het uit kan zoeken en regelen.

 

Groet Stim

Hi @Ootje34, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee!


Grappig dat je dat vraagt.  Ik ben geen klant meer dus heb ik geen klantnr en kan ook niet meer inloggen


Ik zal je een privébericht sturen


Grappig dat je dat vraagt.  Ik ben geen klant meer dus heb ik geen klantnr en kan ook niet meer inloggen

Als je facturen ontvangt staat daar ook een klantnummer op.


Facturen zijn alleen digitaal in te zien en aangezien ik niet meer kan inloggen op mijn omgeving zie ik geen facturen!!

Heb je pb gestuurd met de gefevens


Bedankt voor de gegevens @Ootje34, er staat nog € 18,00 open van een factuur. Verder loopt er niks meer door en het abonnement is opgezegd. Ik heb die laatste € 18,00 ook voor je vergoed, dan ben je er volledig vanaf. Het kan een tijdje duren voordat dit is rechtgetrokken in het systeem maar zal waarschijnlijk eind deze maand zijn. Daarna zul je geen e-mails meer ontvangen.


Dank je wel @Tommie van Odido 

Echter heb ik vanmorgen alsnog betaald aangezien ik weer een dreig sms kreeg.

 

Kan je die dan crediteren weer? 

 

Bedankt voor jou reactie. 

Heb 5x nu klantenservice aan de telefoon gehad en jij bent de enige die zinvol reageert en actie onderneemt.  Dank je wel daarvoor. 


Als je hem al betaald hebt dan komen de kosten weer bij jou terug op de rekening @Ootje34. Kan wel wat tijd overheen gaan maar het komt wel goed terecht! 


Hi. Vandaag is er €3 gecrediteerd en geen 18 zoals beloofd. Begrijp totaal niet hoe deze bedragen nu zijn opgebouwd.

Graag dit oplossen.

Blijf het heel apart vinden dat er geen mogelijkheid is om mijn eind facturen in te zien als "oude" klant. Je zou verwachten dat je pas afgesloten van inloggen op odido wordt als je facturen volledig op nul staan. Ipv meteen op nieuwe ingangsdatum.

 

Dank u

 


@Ootje34 Ik vermoed dat deze nog gaat komen. Het hangt echt af van wanneer de factuur wordt aangemaakt. Hoe graag ik het ook wil, kan ik niet precies vinden wanneer de terugbetaling plaats zal vinden.


Waar is die 3 euro creditering dan op gebaseerd? Tommie had aan 18 euro gecrediteerd te hebben. 

Dan wachten we het nog maar weer af.  Bedankt voor je reactie. 

 

 


Reageer