Skip to main content

geen klant meer

  • 5 augustus 2024
  • 17 reacties
  • 203 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 12 reacties

Ben geen klant meer en blijkbaar lopen de facturen door.  Heb al 3x gebelt maar ze beloven van alles naar komen niks na. 

Ik wil graag mijn facturen inzien maar omdat je meteen uit het bestand wordt gegooit kom je nergens meer bij. 

Ze zouden me facturen mailen. Creditnotas maken etc etc. Ik blijf sms krijgen met dreigingen om te betalen anders komen er kosten bij.

Maar bij mijn weten is alles betaald!!

Hoop dat hier iemand wel het uit kan zoeken en regelen.

 

Groet Stim

Uitgelichte reactie

6 augustus 2024

Hi @Ootje34, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee!

17 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14552 reacties
  • 6 augustus 2024

Hi @Ootje34, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 6 augustus 2024

Grappig dat je dat vraagt.  Ik ben geen klant meer dus heb ik geen klantnr en kan ook niet meer inloggen


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 6 augustus 2024

Ik zal je een privébericht sturen


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9262 reacties
  • 6 augustus 2024
Ootje34 schreef:

Grappig dat je dat vraagt.  Ik ben geen klant meer dus heb ik geen klantnr en kan ook niet meer inloggen

Als je facturen ontvangt staat daar ook een klantnummer op.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 6 augustus 2024

Facturen zijn alleen digitaal in te zien en aangezien ik niet meer kan inloggen op mijn omgeving zie ik geen facturen!!

Heb je pb gestuurd met de gefevens


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14552 reacties
  • 7 augustus 2024

Bedankt voor de gegevens @Ootje34, er staat nog € 18,00 open van een factuur. Verder loopt er niks meer door en het abonnement is opgezegd. Ik heb die laatste € 18,00 ook voor je vergoed, dan ben je er volledig vanaf. Het kan een tijdje duren voordat dit is rechtgetrokken in het systeem maar zal waarschijnlijk eind deze maand zijn. Daarna zul je geen e-mails meer ontvangen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 7 augustus 2024

Dank je wel @Tommie van Odido 

Echter heb ik vanmorgen alsnog betaald aangezien ik weer een dreig sms kreeg.

 

Kan je die dan crediteren weer? 

 

Bedankt voor jou reactie. 

Heb 5x nu klantenservice aan de telefoon gehad en jij bent de enige die zinvol reageert en actie onderneemt.  Dank je wel daarvoor. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14552 reacties
  • 8 augustus 2024

Als je hem al betaald hebt dan komen de kosten weer bij jou terug op de rekening @Ootje34. Kan wel wat tijd overheen gaan maar het komt wel goed terecht! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 30 augustus 2024

Hi. Vandaag is er €3 gecrediteerd en geen 18 zoals beloofd. Begrijp totaal niet hoe deze bedragen nu zijn opgebouwd.

Graag dit oplossen.

Blijf het heel apart vinden dat er geen mogelijkheid is om mijn eind facturen in te zien als "oude" klant. Je zou verwachten dat je pas afgesloten van inloggen op odido wordt als je facturen volledig op nul staan. Ipv meteen op nieuwe ingangsdatum.

 

Dank u

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 30 augustus 2024

@Ootje34 Ik vermoed dat deze nog gaat komen. Het hangt echt af van wanneer de factuur wordt aangemaakt. Hoe graag ik het ook wil, kan ik niet precies vinden wanneer de terugbetaling plaats zal vinden.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 30 augustus 2024

Waar is die 3 euro creditering dan op gebaseerd? Tommie had aan 18 euro gecrediteerd te hebben. 

Dan wachten we het nog maar weer af.  Bedankt voor je reactie. 

 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 21 oktober 2024

Zoals verwacht geen reactie meer ontvangen. 

Gaat maar over 15 euro maar toch, na talloze dreigmails had ik toch betaald ondanks dat ik dat niet hoefde maar geen zin had in aanmaning gedoe.  Vervolgens heeft uw collaga een credit gemaakt van 18 euro, waarvan ik er 3 terug gehad heb.  Waar is die 15 euro gebleven?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 24 oktober 2024

@Tommie van Odido graag uw reactie. 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 25 oktober 2024

Hi @Ootje34, ik heb meteen voor je gekeken hoe het zit! Zo te zien is het bedrag van € 15 op 2 oktober overgemaakt naar je bankrekening. Afhankelijk van welke bank je hebt, kan hier een paar dagen overheen gaan. Wellicht dat je de uitbetaling over het hoofd hebt gezien? Het bedrag zou zeker inmiddels al binnen moeten zijn. Zou je dit willen controleren? Bedankt alvast!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 25 oktober 2024

@Demi van Odido ik stuur je even een privé berichtje


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 28 oktober 2024

@Demi van Odido graag reactie op het privé bericht. 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 29 oktober 2024

Hi @Ootje34, ik heb zojuist gereageerd op je bericht! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen