Skip to main content

Goedemorgen, sinds vannacht 00.40 al geen internet, tv en telefoon meer. Mediakastje en modem al gereset meermaals. Alle lampjes branden zoals ze moeten maar er gebeurt niets.

Storing?

Ook hier geen internet in Nijkerk. Lampje brandt rood en ik krijg de melding ‘server niet vindbaar’. 

Hier inmiddels ook een rood wereldbolletje  die had ik eerder niet 🙃

Hier ook niks, Hoevelaken

Ik heb Sinds 2 weken Odido… tot nu toe erg tevreden maar wist dat het wat betreft storingen een risico was tov de grote aanbieders. Nu maar hopen dat het geen dagen duurt. 

Ook 3862 geen rood internet bolletje

Ik heb Sinds 2 weken Odido… tot nu toe erg tevreden maar wist dat het wat betreft storingen een risico was tov de grote aanbieders. Nu maar hopen dat het geen dagen duurt. 

Ik ben al ruim 8 jaar klant, denk in die 8 jaar dat ik 3x storing heb gehad. 1x een paar dagen. Verder altijd binnen enkele uren opgelost!

Klinkt goed! Zal vast meevallen dan 

Zojuist gebeld, ze zijn ermee bezig. Lijkt op een grote storing. Kreeg gelijk 2 codes voor 7 dagen lang unlimited data aangeboden 😅

Ik ben al ruim 8 jaar klant, denk in die 8 jaar dat ik 3x storing heb gehad. 1x een paar dagen. Verder altijd binnen enkele uren opgelost!

Hier ook al jaren Odido en vrijwel nooit storingen 

Hi all, excuus voor het ongemak! We houden jullie hier op de hoogte.

Hi all, excuus voor het ongemak! We houden jullie hier op de hoogte.

We horen het wel! Kan gebeuren 🙃

Hi allemaal, de verbinding is inmiddels weer hersteld. Super fijn! 

Mocht je dit nog niet zo ervaren, probeer dan eens om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Werkt het nog steeds niet? Trek dan bij mij aan de bel. Ik kijk meteen met je mee! 

Hij is weer actief! Super! 

Reageer