Skip to main content

Geen internet sinds gisteren - No internet since yesterday morning

  • 1 June 2024
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Sinds gisterochtend hebben we geen internetverbinding. De klantenservice vertelde ons dat we last hadden van de storing, maar nu is het al een tijdje gemarkeerd als opgelost en zitten we nog steeds zonder internet.

 

English

 

Since yesterday morning, we have no internet connection. Customer service told us we were affected by the malfunction but now it's been marked as solved for a while and we are still without internet.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Restart de ONT en de router daarna eens.

Restart de ONT en de router daarna eens.

Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, het LOS-lampje knippert rood, dus ik denk dat het probleem aan de kant van de infrastructuur zit.

Reputatie 7
Badge +14

Bel dan morgen weer even de klantenservice,  dan kunnen ze een ticket voor de technische dienst maken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @agentlor, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je al contact hebt opgenomen met een collega van mij! Ik zie dat de collega een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst en ik heb er vertrouwen in dat ze je een adequate oplossing kunnen geven.

Wij gaan voor je aan de slag, dit komt goed!

Hoi @agentlor, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je al contact hebt opgenomen met een collega van mij! Ik zie dat de collega een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst en ik heb er vertrouwen in dat ze je een adequate oplossing kunnen geven.

Wij gaan voor je aan de slag, dit komt goed!

Het probleem is opgelost. Aangezien ik niet van plan ben om dit account nog te gebruiken, zou je het alsjeblieft voor me kunnen verwijderen? Hartelijk dank!

Reputatie 5
Badge +5

@agentlor, wat super om te zien dat het nu helemaal opgelost is! Ik ga gelijk je account voor je verwijderen. 

Reageer