Skip to main content

Geen internet sinds gisteren - No internet since yesterday morning


Sinds gisterochtend hebben we geen internetverbinding. De klantenservice vertelde ons dat we last hadden van de storing, maar nu is het al een tijdje gemarkeerd als opgelost en zitten we nog steeds zonder internet.

 

English

 

Since yesterday morning, we have no internet connection. Customer service told us we were affected by the malfunction but now it's been marked as solved for a while and we are still without internet.

Uitgelichte reactie

2 juni 2024

Hoi @agentlor, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je al contact hebt opgenomen met een collega van mij! Ik zie dat de collega een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst en ik heb er vertrouwen in dat ze je een adequate oplossing kunnen geven.

Wij gaan voor je aan de slag, dit komt goed!

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9333 reacties
  • 1 juni 2024

Restart de ONT en de router daarna eens.


  • 0 reacties
  • 1 juni 2024
eric schreef:

Restart de ONT en de router daarna eens.

Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, het LOS-lampje knippert rood, dus ik denk dat het probleem aan de kant van de infrastructuur zit.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9333 reacties
  • 1 juni 2024

Bel dan morgen weer even de klantenservice,  dan kunnen ze een ticket voor de technische dienst maken.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 2 juni 2024

Hoi @agentlor, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je al contact hebt opgenomen met een collega van mij! Ik zie dat de collega een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst en ik heb er vertrouwen in dat ze je een adequate oplossing kunnen geven.

Wij gaan voor je aan de slag, dit komt goed!


  • 0 reacties
  • 9 juni 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @agentlor, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je al contact hebt opgenomen met een collega van mij! Ik zie dat de collega een onderzoek heeft geopend bij de technische dienst en ik heb er vertrouwen in dat ze je een adequate oplossing kunnen geven.

Wij gaan voor je aan de slag, dit komt goed!

Het probleem is opgelost. Aangezien ik niet van plan ben om dit account nog te gebruiken, zou je het alsjeblieft voor me kunnen verwijderen? Hartelijk dank!


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 10 juni 2024

@agentlor, wat super om te zien dat het nu helemaal opgelost is! Ik ga gelijk je account voor je verwijderen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen