Skip to main content

Hallo Odido en Community. Zojuist om 00:05 is het internet eruit geklapt en het lijkt bij de provider te zitten.

Op het algemene topic geen melding van gezien nog, dus ik denk ik maak alvast een melding.

Yes hier hetzelfde. Rosmalen. Sinds 00:05 geen IP meer vanuit Odido. 

In Oss hetzelfde probleem. Geen verbinding met het Internet. Router herstarten helpt niet. 

Ik heb hetzelfde probleem in Rosmalen. 

Hi allemaal, excuus voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer online zijn? Dan ging het om een korte outage. Laat het weten. Ben je nog offline, herstart dan je modem en converter. Helpt dat niet dan hoor ik graag welke lampjes er wel/niet branden op zowel het modem als de converter!

Hi allemaal, excuus voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer online zijn? Dan ging het om een korte outage. Laat het weten. Ben je nog offline, herstart dan je modem en converter. Helpt dat niet dan hoor ik graag welke lampjes er wel/niet branden op zowel het modem als de converter!

Dank. Ik ben weer online sinds 02:21. 👍🏻

Outage of wederom slecht gecommuniceerd onderhoud? 

Daarnaast de vraag, wanneer zorgt Odido nou eens dat ze hun zaakjes over de communicatie op orde krijgen.

Jullie NOC weet binnen een mum van tijd wanneer er apparatuur uit gaat of valt. Waarom is er nou niemand met de taak om dit (na 5 minuten oid) te communiceren? Het liefst gewoon via een status pagina en niet een forum post.

Reageer