Skip to main content

geen internet, Los lampje knippert,

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Ik heb sinds vanochtend problemen met ons internet. Het modem werkt wel maar heeft geen internetverbinding. Ik ben op de hoogte dat er inderdaad een probleem is met de t-56 modems (het model wat wij hebben), maar het modem start prima op en blijft niet hangen tijdens opstarten zoals wordt aangegeven in de forumpost over die problemen.

Het los lampje knippert rood op het glasvezel kastje, dus wellicht is er wat mis in de wijk? Ik heb deze en het modem al twee keer herstart en de kabbels voorzichtig aangedrukt. Voor de rest brand het 10g lampje groen, het PON lampje niet, en het power lampje ook groen. 

Is er iets wat ik zelf hieraan kan doen? Heeft dit toch te maken met het probleem met de modems? Of moet er iets anders gebeuren?

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hi ​@JunoJan, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️ 

Mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? 

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10786 reacties
  • 19 maart 2025

Hi ​@JunoJan, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️ 

Mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen