Skip to main content
Beantwoord

geen internet en geen tv, kpn verbinding zou actief blijven, maar ook dat is niet gebeurd. wat nu Odido?

  • 25 June 2024
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Gisteren wederom telefonisch contact gehad met Odido om te zorgen dat KPN signaal wel zou terugkomen, zoals eerder is afgesproken ik zou terug gebeld worden over voortgang. Nog niks gehoord.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jack Oosthuizen 

Als KPN je heeft afgesloten dan kunnen ze dat niet meer ongedaan maken maar je bent dus overgestapt van KPN naar Odido met of zonder overstapservice?

Met de overstapservice blijft KPN werken tot de dag dat Odido kan leveren. Gaat het verder om DSL of glasvezel?

Ik ben inderdaad overgestapt van kpn(glasvezel)  naar odido met overstapservice. Het overstappen op 19/6 is door de monteur niet gelukt omdat kpn-signaal nogaanwezig was. Dit signaal zou actief blijven tot de volgende poging van Odido om de overstap te doen. Inmiddels is sinds gisteren het KPN signaal ook weg. Contact gehad met KPzn,  was opgezegd door Odido.

Reputatie 7
Badge +15

@Jack Oosthuizen 

Is het Odido apparatuur al aangesloten en welke lampjes zie je nu branden of knipperen op de mediaconverter?

De KPN-router is nog steeds aangesloten, want er was geen Odido-signaal. Omdat ik de dag na de mislukte aansluitpoging op vakantie ben gegaan , is in overleg met de monteur en later die dag ook telefonisch met Odido dat het KPN-signaal niet opgezegd zou worden. Maar dat signaal is sinds gistermorgen 8 uur er af. Dus geen huisbeveiliging meer. Geen bediening van de zonnepanelen, geen automatische verlichting en geen automatische temperatuurregeling in huis.

Door het uitblijven van internet/tv en het niet nakomen van gemaakte afspraken , stel ik ( J. Oosthuizen) Odido ingebreke inzake order 213444358. Indien voor 1 juli gemaakte afspraken niet zijn nagekomen zal contract worden ontbonden. Eventuele incasso's van Odido zullen vanaf die datum door mij worden gestoffeerd.

 

J.Oosthuizen

Verzetlaan 80

Schagen

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Jack Oosthuizen, mijn excuses voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken en zie dat Reggefiber de lijn heeft activeert op 24-06-2024. Wel zie ik binnen het onderzoek dat Reggefiber het juiste service-id nodig heeft om de verbinding te kunnen doorgeven. Dit service-id haal je vanuit KPN, zij hebben dit nummer voor jou. Kun je dit bij KPN checken Jack? Als je mij dit nummer doorgeeft, zet ik het meteen in het onderzoek! 

Heb je trouwens een mobiel abonnement bij ons of Ben? Dan kan ik gratis Unlimited Data voor je regelen voor de tussentijd. Zo hoef je je geen zorgen te maken om je bundel en kun je jouw telefoon instellen als hotspot voor andere apparaten!

Reputatie 7
Badge +5

Oh, onze berichten kruizen elkaar echt net @Jack Oosthuizen. Wil je inderdaad je contract opzeggen? Ik zou het erg jammer vinden, maar kan dat voor je regelen. Laat het mij weten.

Ja ik wil het contract opzeggen. 

Een bevestiging daarvan wil ik per e-mail ontvangen.

Reputatie 7
Badge +5

Ja ik wil het contract opzeggen. 

Een bevestiging daarvan wil ik per e-mail ontvangen.

Hi @Jack Oosthuizen, super jammer! Natuurlijk respecteer ik je keuze. Ik heb de opzegging dan ook zojuist in orde gemaakt. Je ontvangt inderdaad nog een bevestiging per e-mail. Lees deze goed, we geven je hier ook informatie over het retourproces van de hardware die je van ons hebt. Alvast bedankt hiervoor!

Reageer