Vanaf vrijdag ochtend opeens geen internet signaal meer. Oorzaak geen goede verbinding met de media converter en glasvezel signaal brand niet (fo link). Zelf alles geprobeerd helaas niet gelukt. Kreeg toezegging op een monteur die binnen 24 uur aan huis kwam maar die kwam natuurlijk niet.
Belde zaterdag weer en heb geprobeerd de monteur te bereiken om te vragen hoelaat ik iemand kan verwachten maar die kenden mijn probleem niet helaas onbekend.
Na zelf weer terugbellen heb ik uiteindelijk de toezegging gehad dat ik met een oplossing zou worden teruggebeld...probleem zou in de backoffice worden opgelost.. uiteraard werd ik niet teruggebeld. Heb zelf maar weer teruggebeld.
Kreeg nu van andere medewerker te horen dat het idd in de backoffice lag maar die nu niet meer aan het werk zijn en ook mijn storing de komende dagen niet gaat worden opgelost. Het vervelende van alles is alle loze beloftes en toezeggingen en het stelselmatig niet nakomen door de klantenservice van t mobile van de gemaakte afspraken waardoor ik nu veroordeeld ben tot paar dagen geen internet diensten. Ik heb meerdere keren uitgelegd dat ik die hard nodig heb voor mijn werk en niets heb aan een voucher.
Uiteindelijk kreeg ik een mail van Gideon om een afspraak met de monteur in te plannen op zijn vroegst dinsdag...
Ik zeer teleurgesteld in t mobile en de klantenservice en ga me oriënteren op een andere oplossing.....