Sinds maandagmiddag 07-02-2022 in één keer geen internet/tv meer (zyxel T50).
gebeld met de klantenservice of er een storing was, dat was niet het geval,
De medewerker van t-mobile heeft het een en ander gereset op afstand, maar mocht niet helpen.
Dan maar een monteur langs laten komen, dinsdag 08-02-2022 de mail gehad met de mogelijkheid om een afspraak te maken eerste mogelijkheid was pas 11-02-2022 tussen 10:00 en 12:00, afspraak gemaakt so far so good.
op 11-02-2022 om 10:43 een sms van Guidion dat de monteur uit is gevallen, ik heb 30 min in de wacht gestaan bij guidion zonder resultaat. weer contact gehad met t-mobile die kunnen dus niks doen en ik werd doorverbonden naar guidion via een spoedlijn.
dinsdag 15-02-200 is pas weer de eerste mogelijkheid dat er iemand langskomt, woest was ik, dit was al de zoveelste keer dat dat Guidion zijn afspraken niet nakomt ik ben er speciaal voor thuisgebleven zodat mijn kinderen het weekend in ieder geval een filmpje konden kijken.
Ik heb nog nooit zo`n slecht bedrijf als Guidion meegemaakt.
En dan schrijven ze doodleuk in de afspraak bevestiging dat als je niet op de tijd van de afspraak thuis bent of niet tijdig annuleert, t-mobile kosten in rekening kan brengen.
Maar zelf kunnen ze de afspraak dus wel zomaar afzeggen in het tijdsblok dat ik had afgesproken.
Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, ben in staat om per direct over te stappen naar een andere provider met mijn thuispakket en meerdere mobiele abonnementen.