goede dag er kwamen verkoop medewerkers van t mobile thuis aan me deur ze vroegen om te kunnen overstapen naar t mobile thuis ik heb alles met hun geregeld maar medewerker zijn gratis overstap service vergeten er bij te doen maar nu moet ik alles zelf regelen maar heb nu wel twee kosten die ik moet maken voor twee abonnement ik heb vandaag kpn op gezegd maar 1 maand op zeg termijn ik vind het zonde dat het niet geregeld is nu loop ik me meerderen kosten ze hebben niks gezegd
Hoi
De overstap service kan niet altijd worden aangeboden. Bijvoorbeeld als de glasvezel lijn nog niet in je woning is aangelegd is de overstapdatum een wensdatum zonder garanties. Als de opstapservice niet is opgenomen dien je zelf de definitieve opleverdatum in de gaten te houden en je oude abonnement op tijd op te zeggen.
ik heb hellemaal niks gezien het is al een maand aan gevraagd er was hellemaal geen datum in zicht hellemaal niks wat ik kan zien
Zoals ik zeg, indien er een nieuwe lijn moet worden aangelegd is de datum een wensdatum en kan er geen overstapservice worden gebruikt. Maar op gegeven moment wordt de lijn binnengebracht en krijg je daarna de optie om met de instalaltie partner Guidion een afspraak te maken over de daadwerkelijke oplevering van de T-Mobile dienst. Dan weet je dus een datum.
nu snap ik het
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.