Skip to main content

Waarom kan ik mijn facturen voor thuis niet zien in de app?

geeft telkens foutmelding. Voor mobiel werkt het wel.

alvast bedankt 👍

Hoi @Baskeman, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik sleutel graag aan je account! Ik ben meteen mee gaan kijken en het lukt mij wel om de facturen via jouw account te zien. Kan je testen of je de facturen wel in kan zien via een webbrowser / het internet? Zou je een screenshot van de foutmelding hier kunnen delen?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 😃


 


Nee via webbrowser ook niet, heel soms wel.


Hoi @Baskeman, super dat je dit door kon geven! Ik ga hierover contact opnemen met onze facturatiespecialisten en zij gaan voor je uitpluizen waar dit precies misgaat.

Ik ga hier voor je achteraan, dit wordt binnenkort voor je opgelost! 😃


Bedankt 


Goedemorgen,

Ik heb exact hetzelfde issue (zowel in de IOS app), als via de webbrowser.
Daarnaast ben ik nieuw als klant, maar volgens het mailtje (van ± 1,5 week geleden), zou ik al wel inzicht moeten hebben in de reeds klaargezette factuur.

Echter blijf ook ik bovenstaande foutmelding krijgen.


Hoi @niekniek1989, heel fijn dat je dit aangeeft! Ik zie dat we inmiddels in gesprek zijn in dit topic: Facturen niet beschikbaar. Graag wil ik je vragen om in het vervolg, conform onze huisregels, voor één vraag in één topic te reageren zodat de informatie helder blijft en het antwoord adequaat.

Ik spreek je snel in het andere topic, hier wil ik voor je achteraan! 


Werkt nog steeds niet. Is er al wat meer bekend?


Hoi @Baskeman, logisch dat je dit navraagt! Afgelopen week hebben wij een wijziging toegepast waardoor een deel van de melders weer hun facturen in kunnen zien. Omdat dit voor jou en een aantal anderen nog niet het geval is loopt het onderzoek.

Ik heb er hoop in dat de goede lijn van afgelopen week kan worden doorgezet en dit snel voor je wordt opgelost! 🙂


Hi @Baskeman, ik heb je klantdossier wederom aangekaart bij de facturatiespecialisten en zij hebben een extra vraag: zou je kunnen testen of het wel werkt op een laptop of computer? Er is namelijk een vermoeden dat de fout zich momenteel in de App en de mobiele website zit.

Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor de moeite! 


Hi @Baskeman, ik heb je klantdossier wederom aangekaart bij de facturatiespecialisten en zij hebben een extra vraag: zou je kunnen testen of het wel werkt op een laptop of computer? Er is namelijk een vermoeden dat de fout zich momenteel in de App en de mobiele website zit.

Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor de moeite! 

Ik gebruik het nooit op een computer, alleen via de app op telefoon. 


Bij mij werkt het voor nu weer in de app!! 👍


Reageer