Waarom kan ik mijn facturen voor thuis niet zien in de app?
geeft telkens foutmelding. Voor mobiel werkt het wel.
alvast bedankt
Waarom kan ik mijn facturen voor thuis niet zien in de app?
geeft telkens foutmelding. Voor mobiel werkt het wel.
alvast bedankt
Hoi
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!
Nee via webbrowser ook niet, heel soms wel.
Hoi
Ik ga hier voor je achteraan, dit wordt binnenkort voor je opgelost!
Bedankt
Goedemorgen,
Ik heb exact hetzelfde issue (zowel in de IOS app), als via de webbrowser.
Daarnaast ben ik nieuw als klant, maar volgens het mailtje (van ± 1,5 week geleden), zou ik al wel inzicht moeten hebben in de reeds klaargezette factuur.
Echter blijf ook ik bovenstaande foutmelding krijgen.
Hoi
Ik spreek je snel in het andere topic, hier wil ik voor je achteraan!
Werkt nog steeds niet. Is er al wat meer bekend?
Hoi
Ik heb er hoop in dat de goede lijn van afgelopen week kan worden doorgezet en dit snel voor je wordt opgelost!
Hi
Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor de moeite!
Hi
Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor de moeite!
Ik gebruik het nooit op een computer, alleen via de app op telefoon.
Bij mij werkt het voor nu weer in de app!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.