Skip to main content

Geen diensten

• 24 maart 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Volgens ODIDO is er geen storing, maar op het scherm staat de melding dat de storing, die nu al 5 uur duurt, niet aan mij ligt. Hoe dan????

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hey ​@Hafrawa, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over, niet alles wordt als een storing gezien, alleen als er meerdere klanten getroffen zijn. Het kan zijn dat 1 klant getroffen is en geen diensten ervaart maar dat is niet per sé een storing. Het kan ook defect apparatuur zijn of dat de glasvezelkabel uit de wijkcentrale getrokken is per ongeluk. Dan handelen we dit individueel af. Nu wil ik dat je zo snel mogelijk weer online bent, gelukkig zie ik dat er al contact geweest is met onze klantenservice en dat Guidion voor je is aangestuurd. Zou je mij nog een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Alvast bedankt! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@Hafrawa, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over, niet alles wordt als een storing gezien, alleen als er meerdere klanten getroffen zijn. Het kan zijn dat 1 klant getroffen is en geen diensten ervaart maar dat is niet per sé een storing. Het kan ook defect apparatuur zijn of dat de glasvezelkabel uit de wijkcentrale getrokken is per ongeluk. Dan handelen we dit individueel af. Nu wil ik dat je zo snel mogelijk weer online bent, gelukkig zie ik dat er al contact geweest is met onze klantenservice en dat Guidion voor je is aangestuurd. Zou je mij nog een terugkoppeling willen geven als de monteur geweest is? Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen