Skip to main content

storing 1901 nz geen tv geen internet, meer mensen last?

Yes, hier ook last. Zowel Castricum als Akersloot.

1902 ook geen internet.

1902dd inderdaad ook

Yep hier ook 1906 wc , eerste keer sinds 28 Oktober

Ja, even over 21.00 stopte hier in Castricum ook het Internet 

Ik heb nog niet ontdekt hoe je een Internet storing na 20.00u kunt melden bij Odido

Storing is (in ieder geval nu) bekend bij Odido (community)

Op 1902JT werkt het internet ook niet. 
hopelijk wordt het probleem snel opgelost.

1901CS ook storing

1906CZ/1906CW beide ook

1901NJ 

Ook hier nog steeds geen internet sinds het moment dat het weg viel

Ook hier sinds eerste melding zeker 2 uur geleden geen internet en tv. Castricum 1902.

Vreemd is dat er heel even bij Odido gemeld werd dat er in deze omgeving een storing is maar nu staat er dat er geen storingen zijn. Dat is dus niet waar, er is hier zeker nog een storing. 

Helaas. Hopelijk werkt het morgen weer want ik werk thuis.

Nog steeds geen internet, modem nog een foutmelding.

Reset helpt ook niet.

Vier dagen geleden in Asperen, was het ook raak: en vanaf 14:28 op 13-12, had Odido na 3 dagen en 10 uur, het probleem nog steeds niet opgelost en verholpen. Zie onderstaande en de daaronder opvolgende update:

[13-12-2024/14:28] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Asperen, Culemborg, Meteren, Heukelum, Deil, Leerdam en Geldermalsen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update d16-12-2024/23:59] We zijn druk bezig met de netwerkbeheerder nog aan het zoeken naar de oplossing. Het lijkt lastiger dan gehoopt. Bedankt voor het geduld!

Hier ook glasvezel van Odido via E-Fiber eruit in Castricum.

Internet gestopt van 16 december ~21:10. Momenteel nog niet beschikbaar.

Nog steeds problemen met glasvezel via odf in Castricum, wakker worden odido!!!!

Hier ook in 1902. 

Update [17-12-2024/08:15] Er is een monteur op pad gestuurd om op locatie werkzaamheden uit te voeren. We wachten nu op nadere berichtgeving. Zodra we meer weten, delen we dat meteen.

Lekker vlot wel.......

Lekker vlot 12 uur na begin van een storing😡

Ik hoop dat de monteur niet eerst in de pop locaties gaat kijken, maat van mij zit ook bij odido maar hij is verbonden met een andere pop locatie, andere maat zit wel op odf maar bij freedom en hij heeft geen problemen 

Update [17-12-2024/08:15] Er is een monteur op pad gestuurd om op locatie werkzaamheden uit te voeren. We wachten nu op nadere berichtgeving. Zodra we meer weten, delen we dat meteen.

Lekker vlot wel.......

Het is duidelijk dat ze niet monitoren en geen prioriteit aan geven, ….ik ga weer een hobby zoeken.

Als er complete wijken uit liggen had je inderdaad wel verwacht dat ze eerder een monteur sturen en ook vaker een update geven. 

Of een ingang maken dat je storingen kan melden buiten kantooruren, storingsdienst opzetten, valt mij tegen van een internetprovider

Slechte start voor odido in de regio. Bij Ziggo in 10 jaar totaal nog niet zo lang een storing gehad.

Reageer