22 oktober heb ik mijn abonnement opgezegd, tot opheden geen bevestiging ontvangen, in de app staat ook niks vermeld over een opzegging.
Bellen werkt niet, geen gehoor of ik sta langer dan 30 min in de wacht.
Ik wil graag dat dit alsnog wordt gedaan en een bevestiging ontvangen.
Bedankt
Gr, Hakima
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @Bouli, excuus! Het was inderdaad niet duidelijk om welk abonnement het ging. Ik zie nu het Klik&Klaar abonnement en dat deze nog in de 14 dagen wettelijke bedenktijd zit. Ik heb je abonnement meteen opgezegd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en instructies voor de retour van de apparatuur!
Hey @Bouli, ik heb de vorige opzegging eruit gehaal en een nieuwe ingeschoten voor morgen. Als het goed is moet dit goed doorlopen, hier komen we morgen achter!
Bij ons precies het zelfde probleem. Wij hebben op 13-11-2024 via een contactformulier op jullie site een bericht gestuurd om ons abbonement te beëindigen op 13-12-2024 en een melding in de mail gekregen dat het bij jullie aangekomen is. We zijn nu een dikke week verder en tot op heden nog geen terugkoppeling ontvangen. Nu maar op deze manier proberen. Ik snap heel goed dat mensen door een soortgelijke situatie gefrustreerd raken. Ik hoop dat dit bij ons goed opgelost wordt. Jammer dat het zo gaat. Kunnen jullie dit oppakken en in werking stellen? Alvast bedankt.
Hoi @Raymondo, ik heb het direct voor je in orde gemaakt! Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.