Skip to main content

Goedemiddag, 

22 oktober heb ik mijn abonnement opgezegd, tot opheden geen bevestiging ontvangen, in de app staat ook niks vermeld over een opzegging. 

Bellen werkt niet, geen gehoor of ik sta langer dan 30 min in de wacht. 

Ik wil graag dat dit alsnog wordt gedaan en een bevestiging ontvangen. 

Bedankt 

Gr, Hakima 

Hoi @Bouli, ik heb het direct nagekeken! Ik zie geen opzegging in het systeem voor je Internetabonnement. Via waar heb je dit doorgegeven? Ik hoor het ook graag als ik je van gedachte kan veranderen! Groetjes, Ishana

Goedemiddag, 

Ik heb dit telefonisch gedaan. 

Ik heb klik en klaar besteld,  dat is ook niet gegaan zoals jet hoort, bij het bestellen is mij niet verteld dat dit per direct zou ingaan, dit zou opgelost worden en ik zou teruggebeld worden door uw collega Shakur die ik op 23 oktober heb gesproken.

Graag mijn opzegging in orde brengen, en mij een bevestiging sturen. Ik heb nu 2 abonnementen 

Hi @Bouli, excuus! Het was inderdaad niet duidelijk om welk abonnement het ging. Ik zie nu het Klik&Klaar abonnement en dat deze nog in de 14 dagen wettelijke bedenktijd zit. Ik heb je abonnement meteen opgezegd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en instructies voor de retour van de apparatuur!

Goedemiddag Cheyenne, 

22 oktober heb ik gebeld voor meer informatie over klik en klaar,  en het opzeggen van mijn internet thuis. Je collega had toen aangegeven dat ik 23 oktober kon opzeggen, ik moest terug bellen. Heel raar maar oké. 

Daarna heeft hij gevraagd of ik alvast klik en klaar wou Bestellen, ik zei ja met de gedachte dat deze pas in zou gaan als mijn thuis internet is opgezegd, wat logisch is.  

23 oktober heb ik weer gebeld om mijn internet abonnement op te zeggen. Ze zei dat ze dit had verwerkt en ik een bevestiging zou ontvangen. Wat niet gebeurd is. Tijdens het gesprek had ik gevraagd per wanneer het abonnement stopt, mijn abonnement loopt tot 30 oktober. Omdat het voor mij niet duidelijk was of het tot 30 oktober of tot en met 30 oktober was had aangegeven dat ik klik en klaar had besteld en per wanneer deze dan zou ingaan, zij kon mij niet Verder helpen en heeft mij doorverbonden met Shakur,  hij het aangegeven dat klik en klaar per direct in zou gaan. Dit wist ik niet. Dus heb ik aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en ik niet voor 2 abonnementen zou betalen. Afgesproken dat hij mij 25 oktober zou terugbellen en dat ik de klik en klaar zou anuleren en later als mijn thuis internet bijna afloopt ik de klik en klaar opnieuw zou Bestellen. Wat ook niet gebeurd is.  

Omdat alles mis is gegaan is Shakur mij wel tegemoet gekomen met een creditering wat heel fijn is. 

Dus het komt erop neer dat ik mijn internet voor thuis heb opgezegd en een nieuwe abonnement heb aangevraagd van klik en klaar. 

Ik wou dus dat de klik en klaar pas ingaat als mijn thuis abonnement stopt wat heel logisch is lijkt mij. Dus graag dit alsnog doen. 

Lang verhaal maar hopelijk is het nu wel allemaal duidelijk 

Als er nog vragen zijn dan kunt u mij denk ik het beste bellen. 

Hey @Bouli, voor de duidelijkheid, je wilt je DSL abonnement opzeggen, dit kon pas op 30-10 omdat je contract dan afgelopen is. Daarna wil je dus Klik&Klaar bestellen. Als ik je DSL abonnement nu opzeg zit je met 1 maand opzegtermijn. Zal ik dit nu voor je in orde maken? Daarna kun je Klik&Klaar een week van te voren bestellen. 

Goedemiddag, 

Dat klopt, dus per 30 oktober zou alles stoppen, geem maand opzegtermijn. 

Mij is verteld dat omdat mijn contract 30 oktober afloopt er geen maand opzegtermijn is van kracht is.  Vandaag is het alweer 1 november. 

Jou collega voor jou heeft het verkeerd begrepen en de klik en klaar opgezegd,  wat eigenlijk geannuleerd had moet zijn, dat was de afpsraak met Shakur, en DSL had ik al opgezegd maar dit werd niet bij jullie verwerkt 

Ik heb alleen maar foute informatie gekregen, waardoor nu alles misgaat, dit vindt ik niet fijn. Ben er helemaal klaar mee. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen. 

Omdat jullie collega's mij alleen maar verkeerde informatie hebben gegeven wil ik gewoon dat mijn contract per 30 oktober direct stopt (geen opzegtermijn) omdat mijn contractdan sws afloopt, en aangezien ik de klik en klaar al heb ontvangen, deze heb ik nog niet geopend, moet deze dan per 31 oktober ingaan.

Hopelijk is het nu duidelijk en wordt alles dit keer correct verwerkt, ben hier al 10 dagen mee bezit, is toch te gek voor worden.

Hoi @Bouli, ik denk graag in oplossingen! Je hebt 22 oktober contact met ons opgenomen voor een opzegging. Met een maand opzegtermijn kunnen wij het op z'n vroegst per 22 november 2024 opzeggen. Ga je hiermee akkoord? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hi,

Is goed, mijn DSL abonnement toch?

En wat betreft klik en klaar? Deze zou geannuleerd worden en niet opgezegd. Ik hoefde niks te betalen. Zoals ik al eerder zei ik heb de doos niet eens geopend. 

Ik heb ook 2 maaltje ontvangen met 2 verschillende opzegdatum? Er is geen opzegtermijn maar een annulering. 

Graag alsnog annuleren 

Hey @Bouli, er kan verwarring komen doordat je met verschillende mensen en kanalen contact opneemt. Mag ik je vragen het bij de Community te laten? Dan kan ik alles in 1x voor je regelen. 

Ik zie dat Klik&Klaar opgezegd is, die dien je terug te sturen en een nieuwe order in te schieten via onze website, shop of telefonisch. Ik kan het DSL abonnement niet per 30-10 meer stopzetten omdat dit al geweest is, wel kan ik het per direct voor je opzeggen, dit gebeurt dan 24 uur in de toekomst. Als ik hem nu stopzet gaat dit morgen 05-11 in. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Goedemorgen Tommie,

Sind mijn eerste bericht heb ik alleen met jullie contact,  dus daar licht het niet aan. 

Klopt maar deze mort geannuleerd worden niet opgezegd, zoals ik al eerder zei ik ga niet voor iets betalen wat buiten mijn schuld om is en ik deze niet heb gebruikt. 

Wat bedoel je met ( per direct voor je opzeggen, dit gebeurt dan 24 uur in de toekomst. Als ik hem nu stopzet gaat dit morgen 05-11 in) is dit zonder 1 maanden opzegtermijn zoals ze eerder hadden aangegeven?

Hi @Bouli, dat Klik & Klaar is opgezegd houdt in dat de bestelling is geannuleerd. Dit komt omdat dit binnen de 14 dagen bedenktijd geregeld is en dit abonnement is nu dan ook helemaal stopgezet en niet meer actief. 

Wat het DSL abonnement betreft, kunnen we deze per direct voor je stopzetten zonder de maand opzegtermijn. Wel duurt het een dag voordat het abonnement daadwerkelijk uit de lucht is. Als ik nu dus jouw akkoord hiervoor krijg, dan duurt het 24 uur nadat ik de handeling heb uitgevoerd voordat het abonnement helemaal offline is. Kan ik dit voor je in orde maken? 

Beste Nora,

Bedankt voor je reactie en oplossing. 

Oke duidelijk. 

Wat betreft DSL geef ik akkoord. 

De bedoeling was dat als DSL ztopt de volgende dag klik en klaar zou ingaan. Heb jij een idee zoat ik niet zonder internet thuis kon te zetten? 

Ik zou de klik en klaar pakket vandaag opsturen.

Is het mogelijk om deze te houden met een nieuwe abonnement? En dat deze start als DSL stopt zodat ik alsnog thuis internet heb? Zoniet dan als DSL morgen stopt dan kan de klik en klaar ook vandaag ingaan.

Graag hoor ik van je 

Hey @Bouli, je dient Klik&Klaar opnieuw te bestellen. Op dit moment als je vandaag besteld is het modem volgende week binnen. Wil je dat ik het DSL abonnement pas stop als je het nieuwe Klik&Klaar modem binnen hebt of nu per direct? Je antwoorden en vragen zijn een beetje wisselvallig. Het Klik&Klaar modem wat je nu hebt kun je niet houden dus als ik DSL nu stopzet zit je minimaal een week zonder internet omdat een nieuwe bestellen een week kost.

Goedemiddag Tommie, 

Duidelijk, dan wil ik de klik en klaar opnieuw bestellen en het DSL inderdaad pas stoppen als ik klik en klaar binnen heb. Kan ik klik en klaar bij jou bestellen?

Het is misschien een beetje onduidelijk maar niet wisselvallig.  De bedoeling was het DSL stoppen en Klik en klaar starten,  dus de dag dat DSL stopt het klik en klaar start, heel duidelijk toch? maar omdat ik telefonisch iedere keer verkeerde informatie kreeg is alles fout gegaan en niet zoals het hoort. 

Hi @Bouli, Klik & Klaar bestellen is via deze weg niet mogelijk. Wel kan je dit regelen op onze website of je kan hiervoor bellen met het telefoonnummer 0800 0092 zodat een van mijn collega's dit voor je in orde kan maken! Wil je het me laten weten zodra de bestelling geplaatst is en de bezorgdatum van het modem bekend is? Dan zorg ik ervoor dat het DSL abonnement op deze dag stopgezet gaat worden. 

Goedemorgen Nora,

Bedankt, ga ik doen. 

Ik stuur je een bericht zodra dit bekend is. 

Goedemiddag, 

10 november heb ik mijn abonnement opgezegd, tot opheden geen bevestiging ontvangen, in de app staat ook niks vermeld over een opzegging. 

Kenmerk: 74236166/2024-11-10 12:43:36

Bedankt 

Yahya

Hey ​@ymohajer, ik zie dat er inderdaad geen reactie op is gekomen, echter hanteren we een standaard verwerkingstijd van 6 werkdagen.

Waarom wil je je contract opzeggen en per wanneer? Dan kan ik het ook voor je regelen! 

Hey ​@ymohajer, ik zie dat er inderdaad geen reactie op is gekomen, echter hanteren we een standaard verwerkingstijd van 6 werkdagen.

Waarom wil je je contract opzeggen en per wanneer? Dan kan ik het ook voor je regelen! 

Hey, Ik ben begonnen met een 5G-abonnement, daarna heb ik geen DSL-abonnement nodig. Ik wil het DSL-abonnement zo snel mogelijk opzeggen. Bedankt!

@ymohajer Fijn om te lezen dat jouw Klik&Klaar Internet abonnement zo bevalt, geniet er van! 😀

Uiteraard help ik je graag verder om de opzegging van jouw DSL-abonnement in orde te maken. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee! 

@ymohajer Fijn om te lezen dat jouw Klik&Klaar Internet abonnement zo bevalt, geniet er van! 😀

Uiteraard help ik je graag verder om de opzegging van jouw DSL-abonnement in orde te maken. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kijk ik gelijk met je mee! 

Ik heb er gedaan.

Bedankt

Goedemiddag Nora,

@Nora van Odido ik heb de klik en klaar ontvangen, je kan DSL abonnement vandaag stoppen. 

Bedankt voor alle hulp.

•  

Hi ​@ymohajer, ik heb het contract voor je beëindigd. Hier zit wel 1 maand opzegtermijn aan vast. Het contract stopt op 16-12.

Hey ​@Bouli, voor jou geldt hetzelfde, het contract zal per 16-12 worden beëindigd!

@Tommie van Odido 

Goedemiddag, 

De afspraak was dat het abonnement per direct zou stoppen zonder maand opzegtermijn. Weer hetzelfde probleem als eerst. 

Wat een gedoe allemaal, ben al sins 22 oktober bezig. Ben er een beetje klaar mee

@Nora van Odido graag zoals afgelopen per direct stoppen, dus per 15 november en niet 16 december. 

Bedankt 

Hoi ​@Bouli, mijn oprechte excuses. Ik heb het direct gewijzigd. Maar ik wil graag eerlijk tegen je zijn: er is een kans dat dit niet meer zal doorlopen, aangezien de opzegging al is doorgezet. We kunnen dan de kosten vergoeden tot en met 16 december. Maar hier zullen we pas morgen achterkomen. Laat je dan een reactie achter? Groetjes, Ishana

Reageer