Hoi @lvanvugt1967, dat is absoluut geen leuke verrassing, sorry voor het ongemak en fijn dat je hier aan de bel trekt! Vrijwel elke provider in Nederland houd je ‘provider email adres’ 6 maanden aan na een opzegging. Persoonlijk raad ik je daarom aan om belangrijke emails bij een ander domein onder te brengen, zoals Gmail, Outlook of Yahoo.
Ik wil je heel graag helpen om je emails alsnog binnen te krijgen! Gaat het specifiek om een oud-Tele2 abonnement? Hier vind je hoe je de Tele2 apparatuur terug kan sturen: Tele2 apparatuur terugsturen. Specifieke vragen over je Tele2 abonnement kan je het beste op het Tele2 forum stellen. Een link daarnaartoe vind je hier: Tele2 forum.
Mocht het niet om Tele2 apparatuur gaan maar om T-Mobile voor thuis apparatuur, dan kan je deze gemakkelijk inleveren door naar een DHL servicepunt te gaan en daar aan te geven dat je de apparatuur naar T-Mobile voor thuis of Odido retour wil sturen. Vervolgens kunnen zij de juiste adresgegevens voor je opzoeken en het gratis voor je retourneren. Als je graag een DHL QR code wil ontvangen raad ik je aan om jouw klantnummer in je Community profiel te zetten. Dit kan je hier doen: Community profiel aanpassen.
Hiermee komt dit snel helemaal goed, alvast hartelijk bedankt voor het retourneren!
@lvanvugt1967
Hopelijk ben je inmiddels zo wijs geworden dat je bij je nieuwe aanbieder (provider) GEEN emailadres meer aanhoud of aanmaakt!
Je ziet zelf hoe lastig een wijziging van aanbieder kan zijn.
Een onafhankelijk gratis of betaald e-mail adres is altijd beter dan via een aanbieder.