Skip to main content

Ik heb pas mijn verhuizing doorgegeven, de 20e zou het verwerkt zijn(?) of doorgezet zijn... en ik kijk net in mij

 

n Odido om te kijken naar de stand van zaken en nu staat er dat de verhuizing geannuleerd is op 7 december? Ik weet van niets? Ik heb wel internet en tv nodig op mijn nieuwe adres... wat te doen?

Hey @Shonastic, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de verhuizing geannuleerd is. Zou je deze opnieuw kunnen doorvoeren? De verhuizing is niet volledig ingevuld en daardoor geannuleerd. Dan zal het goed moeten komen!


Ik kan niets wijzigen.... hoe doe ik dit


@Shonastic Je kunt de verhuizing opnieuw doorgeven via Mijn Odido > ‘Meer’ > ‘Mijn gegevens’ > ‘Adresgegevens’ > ‘Verhuizing doorgeven’. Hier voer je dan alles opnieuw in. 


Reageer