Wanneer verdwijnt een geannuleerde bestelling voor My T-Mobile thuis uit mijn account zodat de nieuwe aanvraag in mijn account komt te staan?
Hoi
Laat me weten wat voor jou de fijnste optie is!
Een nieuwe aanvraag is toen praktisch gelijktijdig gedaan en die wil ik natuurlijk in mijn T-Mobile account hebben waar ook mijn mobiel en prepaid account in zitten. De nieuwe aanvraag is natuurlijk ook op dezelfde e-mail aangevraagd en vind ik vreemd dat dat wel kan. Ook is de apparatuur van de oude ingeleverd en voor de nieuwe weer geleverd, allemaal met dezelfde gegevens. Dus graag mijn e-mail verwijderen van de geannuleerde aanvraag.
Hoi
1. Log in op My T-Mobile
2. Kies voor 'Ik heb nog een abonnement - Voeg een actief abonnement/prepaid toe'
3. Kies voor 'Thuis'
4. Volg de stappen om het af te ronden
Laat je me weten of het is gelukt?
Groetjes, Ishana
Ik krijg wel netjes een code op mijn mobiel maar daarna de melding dat het gekoppeld is aan een andere gebruiker.
Hoi
Je hebt mijn account helemaal verwijderd. Nu moet ik alles weer toevoegen dus. Maar dat is zover gelukt dus bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.