Hi @A.H.Giphart, de afdeling voor e-mail heeft doorgaans een langere verwerkingstijd, dit zorgt er dan ook voor dat je nog geen reactie hebt ontvangen per e-mail. ik heb je e-mail kunnen achterhalen en ik help je graag via deze weg verder.
Wat betreft de Mediabox, zou deze goed moeten werken mits je wifi verbinding sterk genoeg is. Hoe ver staat de Mediabox ongeveer van het modem? Wifi is overigens ook afhankelijk van verschillende omgevingsfactoren. Mocht je bijvoorbeeld betonnen muren hebben of een aquarium, dan kan dit het wifisignaal verstoren. Je geeft daarnaast ook aan dat je gebruik maakt van eigen deco's. Is de Mediabox hiermee verbonden of wel met het modem? Ik zie namelijk geen apparaten verbonden staan op onze wifi, dus ik vermoed dat je alles via de deco laat lopen.
Zou je voor de zekerheid eens willen proberen zonder de deco's en kijken hoe het dan gaat met de Mediabox? Mocht je toch voor het bereik van de wifi een versterker nodig hebben, dan kan je ook onze wifipunten erbij bestellen via Mijn Odido. Deze kunnen namelijk een mesh netwerk vormen met het modem. Als je dit wilt testen, zijn ze de eerste maand gratis in gebruik. Mocht dit geen oplossing bieden, dan kan je deze ook weer via Mijn Odido afmelden en retourneren.
Verder geef je ook aan over de Mediabox over de dovenondertiteling. Heb je deze overigens tijdens het kijken van een programma uitgezet bij de ondertiteling instellingen? In dit geval geldt het dan ook alleen voor het betreffende programma/zender. Als je de dovenondertiteling helemaal uit wilt zeggen, dan kan je dit doen via Home button > het poppetje naast het zoekglaasje links > Ondertiteling en audio > Ondertiteling > Nederlands. Ik vermoed dat deze instelling dan nog bij jou staat op ‘Doven en slechthorenden'.
Laat maar weten of het op deze manier zo lukt. Mocht je toch nog mijn hulp nodig hebben, laat het vooral hier weten!