Ik heb op 11- 11-2024 een klacht ingestuurd via het contact formulier.
Afgelopen week wederom een verzoek gestuurd , voor een reactie.
Odido doet niet wat het beloofd , ik heb nog steeds geen reactie in de email.
en mijn klacht ook niet opgelost.
Ik heb op 11- 11-2024 een klacht ingestuurd via het contact formulier.
Afgelopen week wederom een verzoek gestuurd , voor een reactie.
Odido doet niet wat het beloofd , ik heb nog steeds geen reactie in de email.
en mijn klacht ook niet opgelost.
Hi
Wat betreft de Mediabox, zou deze goed moeten werken mits je wifi verbinding sterk genoeg is. Hoe ver staat de Mediabox ongeveer van het modem? Wifi is overigens ook afhankelijk van verschillende omgevingsfactoren. Mocht je bijvoorbeeld betonnen muren hebben of een aquarium, dan kan dit het wifisignaal verstoren. Je geeft daarnaast ook aan dat je gebruik maakt van eigen deco's. Is de Mediabox hiermee verbonden of wel met het modem? Ik zie namelijk geen apparaten verbonden staan op onze wifi, dus ik vermoed dat je alles via de deco laat lopen.
Zou je voor de zekerheid eens willen proberen zonder de deco's en kijken hoe het dan gaat met de Mediabox? Mocht je toch voor het bereik van de wifi een versterker nodig hebben, dan kan je ook onze wifipunten erbij bestellen via Mijn Odido. Deze kunnen namelijk een mesh netwerk vormen met het modem. Als je dit wilt testen, zijn ze de eerste maand gratis in gebruik. Mocht dit geen oplossing bieden, dan kan je deze ook weer via Mijn Odido afmelden en retourneren.
Verder geef je ook aan over de Mediabox over de dovenondertiteling. Heb je deze overigens tijdens het kijken van een programma uitgezet bij de ondertiteling instellingen? In dit geval geldt het dan ook alleen voor het betreffende programma/zender. Als je de dovenondertiteling helemaal uit wilt zeggen, dan kan je dit doen via Home button > het poppetje naast het zoekglaasje links > Ondertiteling en audio > Ondertiteling > Nederlands. Ik vermoed dat deze instelling dan nog bij jou staat op ‘Doven en slechthorenden'.
Laat maar weten of het op deze manier zo lukt. Mocht je toch nog mijn hulp nodig hebben, laat het vooral hier weten!
Beste Demi
Dank voor de reactie;;Ik kreeg van je collega de volgende email:
Goedemiddag Heer Giphart, Deze ervaring is zeker niet wat wij je willen meegeven en daarom draai ik dit dan ook met alle liefde voor je om. Zo kan ook jij feilloos genieten van ons best geteste netwerk en zullen wij nog jarenlang met plezier volle momenten van elkaar mogen gaan meemaken. Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review zodat we met je mee kunnen kijken. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Diego van Odido
ik heb geen social media, of wel wil hiervoor er gebruik van maken EN ik ga mijn gegevens natuurlijk niet op een openbaar forum zetten.
Ik wil graag zsm mogelijk iemand, aan de lijn/telefoon hebben hierover voordat we weer de eindeloze en dezelde riedel krijgen die elke klantenservice medewerker moet dood lopen en wat een gepasseerd station is, na een aantal monteurs, toch!
Wat betreft de ondertiteling, die zet ik steeds en elke keer uit, en de volgende keer als ik weer tv wil kijken dan hij nog steeds of weer aan.
Bovendien is het geluid van veel stream providers zo slecht dat ik de tv zo hard moet zetten dat hij bijna overstuurt.
Jullie hebben mijn email, dus jullie kunnen me direct een naam of telefoon nummer sturen ( zonder dat heel nederland dat kan zien) waarmee we in contact kunnen komen om dit op te lossen.
Jullie zeggen: Hi
Ik heb geen email gestuurd maar het contact formulier gebruikt, Op JULLIE website staan antwoord binnen 6 dagen, als dit niet klopt of waargemaakt kan worden haal de deze misleidende infor van de website af.
De media box , als ik dat meet met fast.net, is de snelheid best hoog, maar reikt niet ver, en zeker niet naar de boven verdiepingen. Zelfs op de begane grond ben ik in de tuin al halverwege het signaal kwijt.
Dat is het probleem, we snel maar geen bereik.
de tv staat ginnen 7 meter van het modem en 2 meter van een versterker en toch bevriest het beeld regelmatig, oftewel, het tv kastje krijg geen signaal en wederom, het signaal is niet sterk genoeg( geen reikwijdte)
Samen met deze manier van communiceren en reactie snelheid maakt het voor mij een teleurstellende en ondertussen irritante ervaring.
Met vriendelijke groet
Ps.De email hebben jullie Beginnend met mad…..@gmail.com
Jullie reclames en mededelingen van de community ontang ik er ook op
Hey
Voor de ondertiteling, kan je uitleggen waar je dit aanpast? Ik gok per zender? Kan je controleren of dovenondertiteling standaard aan staat in jouw account? Dit kan bij: Account > Ondertiteling en Audio deze optie UITzetten.
Daarnaast ben ik benieuwd of de verbinding met de Mediabox wel stabiel is als je hem bekabeld aansluit. Zou je dit eens willen proberen?
Dan het laatste punt om je geluid te verbeteren:
Check of HDMI CEC instelling voor geluid UIT staat. Als deze instelling AAN staat, werkt het wijzigen van het volume van de Mediabox niet.
Ga naar Settings -> CEC Control -> Schakel volume control uit -> Zet de Mediabox op volume 100 -> Zet volume control weer aan.
Ga naar Settings -> Remotes & Accessoires -> Afstandsbediening -> Change volume control uit of aan zetten.
Ga naar Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid > HDMI CEC > Volumeregeling en zet Volumeregeling op 'AAN'.
Als alternatieve oplossing kan je ook dit proberen - Ga naar Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid > Geavanceerde geluidsinstellingen > Indelingen selecteren. De instelling staat standaard op 'Automatisch'. pas dit aan naar 'Passthrough'.
Dank voor de reactie,
Ik ga het proberen!
Voorals nog geen reactie of email tenaanzien van mijn bericht van 2 dagen geleden en het is nu precies een maand geleden dat ik mijn klacht heb ingestuurd.
Ga ik het dit jaar nog meemaken dat ik de door jullie reclamerende “goede service” ga krijgen????
en een oplossing voor mijn internet probleem?
Ga het waarmaken , mensen!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.