Ik ben recentelijk verhuisd echter kan ik nu het nieuwe abonnement niet toevoegen. Dit maakt dat ik geen inzicht heb ik facturen maar ook geen tv kan kijken via de app (en ik het geen ontvanger). Hoe kan ik dit in orde maken?
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat jouw oude adres nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe adres kunnen koppelen in Mijn Odido. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Hoi,
Helaas lukt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds een foutmelding
Hey
Ik heb een nieuw account moeten aanmaken, het is nu gelukt.
Bedankt!
Super om te lezen dat het is gelukt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.