Vanmiddag telefonisch contact gehad met de klantenservice om mijn T-Mobile Thuis abonnement stop te zetten i.v.m. de overstap naar glasvezel. Hoewel dat telefoontje soepel verliep, kreeg ik net een bevestigingsmail over die opzegging met daarin de volgende zin:
We zetten je T-Mobile Thuis abonnement met klantnummer: XXXXXXXX vanaf 09-06-2022 stop omdat je één of meerdere rekeningen niet hebt betaald.
Dit voelt om meerdere redenen niet fijn:
- Jarenlang tevreden klant geweest. Zelf opgezegd, met een andere reden
- Altijd keurig betaald via automatisch incasso (en vanwege de opzegtermijn van 1 maand betaal ik nog een maand meer dan ik nodig heb)
- Ik heb geen zin in gedoe vanwege “wanbetaling”.
Is dit een (foutieve) standaardtekst of heeft dit te maken met de reden die de medewerker in het systeem opgegeven heeft? En moet dit gecorrigeerd worden om evt. problemen te voorkomen?