Een tijd neem ik al internet van jullie af met alle tevredenheid. Van het begin was het altijd al €30,- inclusief de klanten korting. Hiervan maak ik ook gebruik gezien ik ook een zakelijk abonnement heb lopen via jullie.
Zelf heb ik niet meer echt gelet op het maand bedrag totdat deze maand de factuur ineens €37,28 was. Nu had ik ingelogd en gekeken of het klanten voordeel wel berekend werd. Dit was dus niet het geval en ik toen ik naar de snelheid aanpassing ging en gewoon weer op 100mbit up en down (de maanden/jaren hiervoor was dit ook de snelheid) had gezet ging het nieuwe factuur bedrag gewoon weer netjes naar de €30,- inclusief klanten korting.
Echter zit ik dus met het volgende dat ik dus een jaar en een paar maanden elke maand €5,97 en €3,77 teveel heb betaald voor zover ik zelf kan terug zien.
Zal dit verrekend/terug geboekt kunnen worden?
Dank alvast.
Beantwoord
Factuurbedrag kloppen niet
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Je hebt hier te maken met inflatiecorrectie. Ik zie dat je het abonnement nooit hebt verlengd, dan komt er elk jaar een inflatiecorrectie bij. In dit topic lees je hier meer over. Doordat je nu je snelheid hebt aangepast is de standaard prijs weer toegepast, dit gebeurt normaliter alleen met een contractverlenging voor oktober en zou niet met een snelheids wijziging moeten gebeuren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.