Goedendag,
De factuur van oktober is onjuist omdat het volledige klantvoordeel van september is teruggedraaid.
Hieronder het verloop:
Ik heb eind september mijn huidige mobiele abonnement verlengd onder dezelfde voorwaarden. Dit ging goed totdat we een factuur van Odido Thuis kregen waarbij ze het klantvoordeel hadden aangepast.
Bij het verlengen van mijn abonnement specifiek besproken dat de voordelen behouden zouden worden, ook voor Odido thuis.
Bij T-Mobile ging het verlengen van mijn mobiele abonnement 2 jaar geleden (Iphone 13, nu Iphone 15) zonder problemen en bleeft het klantvoordeel behouden.
De voorwaarden voor Thuis zijn, zolang je een unlimited abonnement hebt betaald je € 25,00 per maand (exl indexaties). Deze aanbieding van een paar jaar geleden was en is nog steeds (na indexatie 28,12 ipv 40,00) heel scherp.
Nu heb ik al meerdere keren gebeld en uiteindelijk iemand aan de lijn welke een oplossing had. De contractverlenging van mijn mobiele abonnement terug draaien. Dit werkt goed.
Ik zou ook nog worden teruggebeld om de factuur over oktober te bespreken aangezien dit niet goed ging. Tot op heden niet teruggebeld.
Helaas is men bij de financiele administratie niet zo slim. Met de factuur van begin november hebben ze voor de maand november wel de juiste kortingen in mindering gebracht, alleen voor de factuur van oktober (met correcties over september en oktober) hebben ze de kortingen nog steeds onjuist verwerkt.
Maar wel een herinnering sturen waarin wordt aangegeven dat bij een volgende herinnering € 15,00 aan kosten in rekening worden gebracht.
In bijgaand overzicht heb ik het een en ander inzichtelijk proberen te maken.
De betaling van de factuur over oktober heb ik gestorneerd en handmatig overgemaakt. Dit zal ik ook voor november doen (dus € 28,12).
Als je belt met Odido thuis omdat je klantvoordeel verkeerd op de factuur van Odido thuis staat verwijst men naar Odido mobiel, maar daar kan men niet de facturen inzien van Odido thuis en wordt je weer naar Odido thuis verwezen.
Een duidelijk voorbeeld van Het kastje naar de muur en visaversa.
Hopelijk kan een 2e lijns medewerker mij verder helpen, met de 1e lijns kom ik niet verder.
De aanmaankosten etc zullen geen stand houden wanneer je kijkt naar het contract en mijn handmatige betalingen.