Skip to main content
Beantwoord

factuur openstaand


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

factuur maart blijft openstaan, echter gewoon geïncasseerd op 23 maart. Hoe zit dat?

Beste antwoord door Paulhuls

Tommie van Odido schreef:

Hi @Paulhuls, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken, ik kan je geruststellen! De rekening is netjes betaald, dit zie ik ook terug in de My T-Mobile Thuis. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Ik wens je nog een prettige dag! 

 

👍

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 12 april 2023

Hi @Paulhuls, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken, ik kan je geruststellen! De rekening is netjes betaald, dit zie ik ook terug in de My T-Mobile Thuis. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Ik wens je nog een prettige dag! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 12 april 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @Paulhuls, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken, ik kan je geruststellen! De rekening is netjes betaald, dit zie ik ook terug in de My T-Mobile Thuis. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Ik wens je nog een prettige dag! 

 

👍


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen