Hoi,
Na de overstap van Tele2 naar T-Mobile krijg ik de factuur nog steeds op mijn oude Tele2-e-mail adres.
Dat terwijl in My T-Mobile Thuis bij 'Huidige e-mailadres' mijn @t-mobilethuis.nl e-mail adres staat.
Kan ik in het vervolg mijn facturen op mijn @t-mobilethuis.nl e-mail adres ontvangen?
Dank & groet.
Hoi
Ik zag dat bij je contactgegevens nog je Tele2 email adres vermeld stond. Daarom heb ik dit voor je gewijzigd en vanaf nu komen de emails binnen op je @t-mobilethuis.nl email adres. Je contactgegevens kan je altijd nakijken onder ‘mijn gegevens’ op deze pagina binnen je My T-Mobile Thuis account: Mijn gegevens.
Leuk dat wij je nu altijd op het juiste adres kunnen vinden!
Hoi
Ik zag dat bij je contactgegevens nog je Tele2 email adres vermeld stond. Daarom heb ik dit voor je gewijzigd en vanaf nu komen de emails binnen op je @t-mobilethuis.nl email adres. Je contactgegevens kan je altijd nakijken onder ‘mijn gegevens’ op deze pagina binnen je My T-Mobile Thuis account: Mijn gegevens.
Leuk dat wij je nu altijd op het juiste adres kunnen vinden!
Dank je
Maar ik zie niet waar je het nu gewijzigd hebt..
In Mijn gegevens zag ik al mijn t-mobile e-mail adres.
Hoe zit dit nu?
Hoi
Toen ik je account opende zag ik op die bewuste plek nog je Tele2 email adres staan. Wellicht zag je het T-Mobile address staan onder Instellingen → E-mail: E-mail instellingen.
In ieder geval zal het vanaf nu helemaal gaan met de facturen.
Zie ook het antwoord van jason in mijn identieke topic hier:
Diepere verklaring: Jaren geleden is dit geautimatiseerde proces ingevoerd voor tele2 klanten die over wilden van dsl naar glas, wat dus bij t-mobile beschikbaar was, toen t-mobile en tele2 samen gingen. Toen was het nog mogelijk om het e-mail adres mee te nemen. Nu is echter zonnet van tele2 afgesplitst, en is het meenemen van het e-mail adres (zonnet/versatel) niet meer mogelijk. Ook een tele2 e-mail adres kan niet meer meegenomen worden. Toch voert het geautomatiseerde proces nog steeds het tele2 gerelateerde e-mail adres in als communicatie adres voor t-mobile bij het proces van de overstap waardoor dus bij alle overstappers van tele2 naar t-mobile de registratie van het e-mail adres voor communicatie verkeerd zal gaan. Iedereen die het speciale overstap aanbod via mijntele2 gebruikt zal dit dus tegen komen.
Hoi
Toen ik je account opende zag ik op die bewuste plek nog je Tele2 email adres staan. Wellicht zag je het T-Mobile address staan onder Instellingen → E-mail: E-mail instellingen.
In ieder geval zal het vanaf nu helemaal gaan met de facturen.
Dank je
Ik had precies hetzelfde toen ik van tele2 naar t-mobile ging. Het staat goed in my t-mobile, maar op andere plekken in het systeem wordt het oude tele2-gerelateerde e-mail adres automatisch ingevuld. Dit komt door hoe het geautomatiseerde proces voor de overstap destijds is geprogrammeerd. Dit is dus iets wat elke overstapper vantele2 naar t-mobile ivm met de uitfasering van koper gaat tegenkomen. Er zullen dus nog heel wat van deze topics te verwachten zijn.
Zie ook het antwoord van jason in mijn identieke topic hier:
Diepere verklaring: Jaren geleden is dit geautimatiseerde proces ingevoerd voor tele2 klanten die over wilden van dsl naar glas, wat dus bij t-mobile beschikbaar was, toen t-mobile en tele2 samen gingen. Toen was het nog mogelijk om het e-mail adres mee te nemen. Nu is echter zonnet van tele2 afgesplitst, en is het meenemen van het e-mail adres (zonnet/versatel) niet meer mogelijk. Ook een tele2 e-mail adres kan niet meer meegenomen worden. Toch voert het geautomatiseerde proces nog steeds het tele2 gerelateerde e-mail adres in als communicatie adres voor t-mobile bij het proces van de overstap waardoor dus bij alle overstappers van tele2 naar t-mobile de registratie van het e-mail adres verkeerd zal gaan. Iedereen die het speciale overstap aanbod via mijntele2 gebruikt zal dit dus tegen komen.
Dank voor je uitgebreide toelichting.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.