Ik heb netjes mijn tmobile thuis mand van te voren opgezegd, en gelijk e-mail terug dat het vanaf 1 september mijn tmobile thuis wordt beëindig , maar week daarna kreeg ik nog 1 e-mail dat ik verhuizing heb aangevraagd en mijn tmobile thuis vanaf 13 september beëindigd word, Ze hebben zelf zomaar iets verzonnen om extra geld binnen halen, wat een oplichterij, ik bel ze en ik krijg geen duidelijke antwoord, geld terug gestort, ik laat ze zelf uitzoeken, bewijs dat het 1 september beëindig is,
Hi
Let op: Als je het bedrag inderdaad gestorneerd hebt dan zal de factuur in dit geval weer open komen te staan en je ontvangt hiervoor dan een herinnering. Dit bedrag kan je dan alsnog voldoen omdat ik deze kosten handmatig heb vergoed. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!
Bedankt voor snelle reactie, wat opmerkelijk dat klant niet van te voren op de hoogte wordt gehouden, als die zelf niet achteraan gaat is die de geldt gewoon de geld kwijt, ik heb 3 keer gebeld, ze zeiden steed dat ik te laat had afgezegd, ik vind het jammer dat het met deze weg wordt opgelost
Hi
Op de mail stond niks over over leverancier, het gaat mij niet om het geld, gaat om principe, met paar euro’s wordt ik niet arm of rijk maar er zijn mensen die niet kwijt kunnen, als je niet je mond openmaakt verdwijnt het geld in de zakken van tmobile, helaas ben ik mijn vertrouwe in jullie bedrijf kwijt geraakt, hierdoor ga ik zakelijk ook overstappen naar de concurrent.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.