Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van januari niet betaald zou zijn. Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 23-1-2023 via automatische incasso. Hoe kan ik dit regelen zodat dit niet zo blijft staan?
Hi
Gisteravond keek ik en toen stond er nog een melding. Ik log elke keer opnieuw in maar net na jouw bericht weer gedaan en nu staat het er niet meer.
Beste Tmobile,
Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van maart niet betaald zou zijn. NEt als bij het vorige probleem in januari lijkt het weer te gebeuren Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 21-3-2023 via automatische incasso. Hoe kan ik dit regelen zodat dit niet zo blijft staan?
Hi
Ik hoor graag van je!
Beste Nora,
eerder had ik niet gezien dat deze op niet betaald stond. Dus weet niet of het met de nieuwe factuur te maken heeft. Ik keek via de website en niet via de app
fijn dat het goed staat verder
dank voor het nakijken
Hetzelfde probleem. Januari, februari en maart is “niet betaald” terwijl dat wel zo is. Denk dat er iets goed mis is bij jullie.
Hoi
Nogmaals bedankt voor het melden en bedankt dat je de facturen altijd goed betaalt!
openstaande factuur gewoon betaald vanaf 21 april en nu gaat het de 30e weer af wist niet dat het pas de 30e automatisch ging want kon toen al met ideal betalen dus had ik gedaan en is betaald staat erbij maar nu zie ik dat ik wordt gevraagd om nog een keer betalen is er een achterstand ofzo want kan me er niets van herrinneren
Want via mijn bank is die betaald en via de app staat die daaronder ook betaald
En had op de site gekeken precies dezelfde ook dat ik nog moet betalen terwijl die echt betaald is
Ga niet dubbel betalen
Bij mij het zelfde probleem
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.