Ik zie in My T-Mobile dat de factuur van januari niet betaald zou zijn. Dit bedrag is echter keurig afgeschreven op 25-1-2023 via automatische incasso. Kan ik er vanuit gaan dat dit ook automatisch, bijvoorbeeld bij de incasso van februari, wordt gecorrigeerd?
Hoi
Ik laat het hier niet bij zitten, dit ga ik voor je recht laten zetten!
Ik heb mijn factuur voor januari via Ideal betaald
Maar voor alsnog proberen jullie via automatische incasso het van mijn rekening te halen!
Nou was er geen saldo dus is het automatisch terug geboekt maar krijg ik net wel de sms dat jullie het opnieuw gaan proberen..
Maar in MyTmobile staat toch echt dat ik januari betaald heb voor mijn mobiele abonnement
Hi
Hoi
Ik laat het hier niet bij zitten, dit ga ik voor je recht laten zetten!
ik heb het zelfde probleem. Althans , ik zie het niet als een probleem . Maar bij mij staat ook dat ik een rekening van maart niet betaald zou hebben.
Hi
Ik zie dat de rekening inderdaad betaald is. Dit zie ik ook terug in je My T-Mobile Thuis. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, alles is in orde. Ik wens je nog een prettige dag!
openstaande factuur gewoon betaald vanaf 21 april en nu gaat het de 30e weer af wist niet dat het pas de 30e automatisch ging want kon toen al met ideal betalen dus had ik gedaan en is betaald staat erbij maar nu zie ik dat ik wordt gevraagd om nog een keer betalen is er een achterstand ofzo want kan me er niets van herrinneren
Want via mijn bank is die betaald en via de app staat die daaronder ook betaald
Bij mij het zelfde probleem
Hoi
P.S Ik zie dat je dit bericht in meerdere topics hebt geplaatst en zelf een topic bent gestart. Dit is niet bedoeling, ik zal je andere reactie dan ook laten liggen en je topic sluiten. Lees altijd goed de huisregels door!
Bij mij staat ook onbetaald en is wel betaald al paar dagen geleden
Maar krijg pok mail met een onbetaalde factuur februari erug vreemd allemaal
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben ook direct voor je gaan kijken of ik iets kan zien. Zowel in mijn systeem als in My T-Mobile zie ik dat alles netjes betaald is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je hebt deze e-mail ontvangen omdat het later betaald is dan de incasso datum. Dit is natuurlijk niet erg maar ons systeem is volledig geautomatiseerd en stuurt dan een herinneringsmail. Ik hoop dat ik je zo voldoende informatie gegeven heb en ik wens je nog een hele fijne dag!
Oke top
Dank je wel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.