Factuur Internet hoger dan verwacht

  • 29 January 2024
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Goedemorgen,

 

Wij zouden per 30 december internet hebben van Odido (1GB, 30 euro p/m actietarief). Uiteindelijk hadden we i.v.m. problemen pas 12 januari internet. Nu is de ingangsdatum veranderd, maar moesten wij alsnog 29 euro betalen voor 12 t/m 31 januari. Omdat er door Odido niet aangesloten kon worden moeten wij voor de halve maand 29 euro betalen. (i.p.v. 30 euro voor een hele maand wat ons normale tarief is). Ik vraag mij af of hier iets aan te doen is. De kosten voor de halve maand zijn waarschijnlijk berekend op basis van het normale tarief, wat ik niet eerlijk vind.

 

Ik hoor graag jullie mening.

 

Mvg

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @JoJo98, goed dat je die vraag hier stelt, ik helder het graag helemaal voor je op! Zoals je terecht aangeeft heb je de eerste 6 maanden korting waardoor je Internet € 30,- per maand kost in plaats van € 45,- per maand. Op de rekening vind je op pagina 2 terug dat het normale tarief € 45,- per maand kost en dat je op basis hiervan € 29,03 moet betalen voor januari, maar op pagina 4 gaat hier een korting van € 9,68 van af waardoor je netto € 19,35 hebt betaald voor het Internet in januari. De volledige specificatie van je rekening vind je terug op deze pagina in je Mijn Odido account: Rekeningen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik denk graag met je mee. Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het Internet toe! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JoJo98, goed dat je die vraag hier stelt, ik helder het graag helemaal voor je op! Zoals je terecht aangeeft heb je de eerste 6 maanden korting waardoor je Internet € 30,- per maand kost in plaats van € 45,- per maand. Op de rekening vind je op pagina 2 terug dat het normale tarief € 45,- per maand kost en dat je op basis hiervan € 29,03 moet betalen voor januari, maar op pagina 4 gaat hier een korting van € 9,68 van af waardoor je netto € 19,35 hebt betaald voor het Internet in januari. De volledige specificatie van je rekening vind je terug op deze pagina in je Mijn Odido account: Rekeningen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik denk graag met je mee. Voor nu wens ik je nog heel veel plezier met het Internet toe! 😃

Reageer