Skip to main content

Na vervanging apparatuur is mijn factuur hoger geworden volgens uw collega zou mijn wifipunt gratis zijn zoals altijd maar moet er nu voor  betalen zou u aub dit willen corrigeren alvast bedankt

mvg

Engin

Hi @berber, ik zie inderdaad dat je hiervoor altijd een korting op het abonnement hebt gehad waardoor je het wifipunt gratis kon gebruiken. Deze korting is met de wijziging van het wifipunt komen te vervallen en kan ik zelf niet meer terugzetten. Wat ik wel voor je kan doen is de kosten van dit wifipunt voor je vergoeden voor de periode van 1 jaar. Je gaat nu € 2,50 per maand betalen voor het wifipunt. Ik zal daarom 12 x € 2,50 = € 30 voor je vergoeden zodat je het komende jaar dit wifipunt gratis kan gebruiken. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en de vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden. 

Ja ok maar hoe zit het met de komende jaren ik heb vanaf het begin van mijn abonnement geen kosten betaald voor wifipunt omdat ik problemen had met internet kreeg ik op jullie verzoek nieuwe apparatuur ik heb geen nieuwe abonnement afgesloten geaag wil ik dat het was zoals het oude.

alvast bedankt

Engin

Hoi @berber, ik had het graag in één keer opgelost voor de komende jaren, maar dit is niet mogelijk. Natuurlijk denk ik wel in oplossingen! 😊 Je kunt elk jaar bij ons aankloppen en dan zullen we het voor het volgende jaar vergoeden. Excuses voor het ongemak. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer